Wat je even kwijt wil #57

Lol sommige collega’s van mij sturen nu al een automatische mail dat ze hun mail vandaag al niet meer lezen, ondanks ze pas morgen verlof hebben opgenomen. Lekker handig.

Verder valt er voor mij nog maar 1 excel opdrachtje te doen en het is nog geen eens 12 uur :’)

Ben benieuwd wat ze daar vroeger over gezegd zou hebben in What not to wear…

3 likes

Aaah zo lief :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: graag gedaan nogmaals :grin:

11 likes

Dit doe ik zelf ook wel eens en dan vind ik het ook mega ongemakkelijk, maar weet ook nooit wat ik tegen de andere kant vd lijn moet zeggen.

Afgelopen week had ik wel het toppunt van zo’n situatie, ik had problemen met m’n programma’s openen, dus belde ict. Die collega had m’n scherm overgenomen, dus we zaten een kwartier in stilte aan de telefoon, terwijl hij op mijn computer bezig was :joy: ik dacht echt als ie nu opeens wat zegt ga ik door t plafond van schrik :joy:

Ik lig nog in bed en heb echt geen zin om op te staan. Blegh

1 like

lief van je!

2 likes

Hahaha dat vermoedde ik al, wat een kleinzerig gedoe 🥲

edit: de post is ook weg zie ik!

Ik moest zoveel mogelijk praten en vertellen wat ik aan het doen was, weet niet wat ik ongemakkelijker vind haha.

1 like

Wat super lief zeg!!!

Ik had alvast een bestelling gedaan voor nieuwe eiwit repen, want als ik weer kan bewegen wil ik graag weer sporten en gezonder eten. Nu kreeg ik mijn bestelling binnen maar normaal zit er altijd een extra reepje gratis bij. Ik helemaaaaal teleurgesteld dat het reepje er niet bij zat. Daarna zag ik pas dat ik een 1 doos teveel met 12 repen heb gekregen :shushing_face:.

5 likes

Ja ik wist wel dat jij het sarcastisch bedoelde, maar is de reden dan vooral dat die forummer naar het dronken topic vroeg dat het gerapporteerd wordt? Of mag niemand überhaupt posten dat ie heeft gedronken/dronken is. Wordt wel lastig met de feestdagen en oud en nieuw, dan komen er juist vaak van dat soort berichten lol.

Ik postte laatst een keer dat ik een bepaald soort cake had gegeten en ik er lol mee had en dat werd ook verwijderd.

1 like

Het lijkt wel alsof alles en iedereen om me heen aan het klussen en schoonmaken en bladblazeren (of in elk geval iets buiten) is geslagen. Zo veel lawaai overal en ik moet nog aan studie vandaag :rage:

3 likes

Ik ben echt niet vooruit te branden op het werk vandaag, buhhg

2 likes

Dat lijkt me toch wel handig in een crematorium…

31 likes

Ik vind het altijd zo mooi om te zien tijdens deze dagen, die kerst gedachte tijdens het boodschappen doen. En het begrip kom alleen boodschappen doen is blijkbaar ook heel lastig te begrijpen. Hele families met zijn allen heel de boel blokkeren. De boomers met zijn tweeën die eeuwig staan te twijfelen bij de schappen.

Nou ik heb de boodschappen binnen in ieder geval. Mij zie je er voorlopig niet meer.

5 likes

Idd super ongemakkelijk! Ik begrijp ook niet waarom ze de wachtstand niet gewoon gebruiken.

3 likes

Mn tante van 80+ die morgen pas dr booster krijgt gaat morgenmiddag boodschappen doen. Wel met dr dochter maar ze is echt niet zo hulpbevoevend dat ze niet alleen naar de supermarkt kan.

Iedereen die morgen vrijwillig naar de super gaat is gek.

3 likes

Ik heb maandag mijn kerstboodschappem gedaan en dat was echt het beste idee ooit :ok_hand:

6 likes

Waarom bestaan er bonbons waar er niet bij staat wat er in zit. Wat een helse vieze russische roulette. Ik had een met marsepein en rozijnen denk ik.

17 likes

Niet te doen, complete gezinnen waarbij de kinderen rond rennen en de pa met een lege kar overal achteraan sjokt. Ga. Gewoon. Alleen.

4 likes