Waarom niet 🥲
Wat triest om dit te rapporteren
Hoe is het nu met je? Heb je een kater?
Mocht niet meer
Kleintje haha
M’n ouders sturen een screenshot van DHL, dat er vandaag een pakketje bij ons wordt afgeleverd. Terwijl we m’n ouders eergisteren nog hebben gezien en we zien ze dit weekend ook weer. Maar het is een verrassing. En ik snap er niets van haha. Kan dit niet aan!
Same
Omdat het schijnbaar alcoholgebruik zou verheerlijken/aanmoedigen (om die reden is ook het drugstopic weg)
Dat het drugs of dronken topic weg is oke. Maar dat iemand een keer zo’n bericht post en dat gerapporteerd wordt gaat dat niet wat ver.
M’n ouder stuurde gister een foto van een telefoon die weer een foto had gemaakt van een andere telefoon om te laten zien welke jurk ik voor het moest bestellen
Ah nee iemand stond een uur te vroeg aan te bellen voor iets via marktplaats. Maar ik lag nog in bed en moest het nog in elkaar zetten (verder is het product in orde). Ik raakte in de war en toen heb ik maar gedaan alsof ik niet thuis was. Ze bleef maar bellen en toen ging ik twijfelen, maar ja, het is ook gek om na 5x aanbellen opeens wél verwilderd open te doen, toch? Wordt ongemakkelijk straks…
Edit: ik heb verder geen berichtje of iets ontvangen
Ik ga maar niet meer door de woonbuurt fietsen met die ijzel. Ben daarnet op mijn kont gevallen. Geen schade verder. De dikte van mijn jas en lichaamsvet verzachtte de landing
Ik heb net een was gedraaid terwijl ik eigenlijk beter een andere was had kunnen draaien en aangezien ik in een studio woon kan ik maar 1 was tegelijk drogen. Ugh altijd zo’n gedoe die was.
En ik heb last van m’n linkeroog? Het voelt een beetje wazig
Na vandaag lekker vakantieeee (onverdiend, maar goed). Eerst nog even vandaag doorkomen
Oh my god ik zie net een video van Trinny (die van Susannah, styliste uit Engeland) en ze heeft 153 jassen in haar huis, wtf, snap dat het haar werk is hoor, maar: .
Ja sowieso, ben ik het zeker mee eens dat dat overdreven is. Vandaar de sarcastische
Wow, hoe groot is haar huis?
Gelukkig! Hopelijk krijg je geen blauwe plekken. Hier valt de weg mee, maar op de stoep knispert het ijs gewoon als je loopt. Ben snel weer naar binnen geschuifeld
Anders heb ik morgenochtend een hele blauwe kont
Ik wil even een openbaar bedankje aan @Teigetje geven omdat ze me vanochtend uit de brand heeft geholpen door me ergens heen te rijden.
Ik hang aan de telefoon met een bedrijf en mevrouw is wat aan het opzoeken maar dat doet ze in complete stilte. Logisch wel, maar het is aan de andere kant van de lijn al zeker 4 minuten stil en het enige wat ik hoor is keihard getyp Zo ongemakkelijk want ik durf geen geluiden te maken
Oh dat vond ik altijd zo ongemakkelijk toen ik nog bij een klantenservice werkte, ik schraapte dan vaak mijn keel of kuchte een keer ofzo, eigenlijk ook echt dom