Wat je even kwijt wil #57

What’s met m’n duim, ik heb vandaag al ongeveer 10 keer per ongeluk iets geliked :joy:

1 like

Je onderbewuste wilt het liken. Vraag het maar aan Sigmund Freud

1 like

Haha ja terwijl ik dat voorheen met onze verrote oude TV niet had. Maar waarschijnlijk gaan vriend en ik vanavond lekker in bed netflixen en chillen :sunglasses:.

Mijn buurvrouw kwam een doos merci en een kerstkaart brengen als bedankje voor het aanpakken van meerdere pakketjes dit jaar :pleading_face: zo lief

29 likes

Weet niet, zal aan mij liggen denk ik. Word vast leuk!

Ik zat ter inspiratie te kijken hoe mensen in Zweden midwinter vieren, lees ik:

“We gaan als het donker is eerst lekker in de sauna en dan in het meer bij ons huis zwemmen!”

Ja oke, ik wil midwinter graag overleven dus ik laat dit even aan me voorbijgaan.

9 likes

Vandaag geen reet gedaan voor werk want ik voel me moe en ben mega ongesteld.

Nu voel ik me schuldig en eet ik chips om me weer wat chiller te voelen, werkt best prima

2 likes

Heb vandaag een parfumtester gebruikt die ik mijn mascara kreeg, zit nu al de hele dag in een parfum walm die ik niet eens zo lekker vindt :cry:

1 like

Ik stond daarstraks buiten en hoorde een gek geluid, bleken het 2 eekhoorntjes te zijn die in een boom aan het klimmen waren en hun pootjes/nagels ‘haakten’ op de ruwe schors. Nog nooit eerder gehoord, het was ook best luid (ik stond een meter of 6 van de boom). En ze schrokken toen ze me zagen, die kopjes dan :pleading_face:

5 likes

Onze wasmachine was aangesloten op een trekschakelaar en nu heb ik zelf er weer een stekker op gemonteerd. Ik voelde me echt een elektricien toen hij aan ging.
Maar ik ben nu telkens bang dat dat ding gaat ontploffen haha, ik geloof er nog steeds niks van dat ik dat heb gedaan.

Ik kreeg daarna wel een schok toen ik het licht wilde aansluiten dus ik heb nog niet helemaal mijn elektriciensdiploma gehaald.

16 likes

Ik zag vandaag eindelijk de beruchte sneeuwpop koeken weer liggen en meteen waren er nog maar 5 verpakkingen?! Heb meteen 1 gekocht voor later (als mijn brownies op zijn) maar ben bang dat dit meteen de laatste is. :’) Vorig jaar waren ze ook al meteen weg.

2 likes

Ik heb net de app van Check scooters gedownload puur en alleen om te klagen over hoe die scooters hier in de straat altijd geparkeerd staan. Meteen drie meldingen gemaakt, foto’s bijgevoegd, heerlijk. Klagen is echt lekker af en toe.

16 likes

Ik hoop voor jou dat een ander nog beter droomhuis vindt en krijgt! Is het een recente breuk met je ex en daarom dat je wat anders zoekt? Dan lijkt het me fijn om gewoon een verse start te kunnen maken

2 likes

Dit is echt heerlijk! Ik heb 't een keer meegemaakt (niet Zweden, ander Scandinavisch land) en was zo’n vette ervaring. Eerst sauna, dan onderdompelen in een wak in een bevroren meer.

2 likes

Waarom heb je ze dan niet alle 5 meegenomen als je dat denkt? :stuck_out_tongue:

2 likes

Waar woon jij, mag ik komen logeren en volgens mij heb ik dit al eerder gezegd :joy:

1 like

Oh my god mijn schoonmoeder.

Mijn schoonzusje deelde een foto in de gezinsapp van haar versierde huis, met een enorme opblaaspinguin met lichtjes voor de deur. Zegt mijn vriend: “vette pinguin, waar heb je die gekocht hi ha ho.”

En tien minuten later reageert mijn schoonmoeder met “hij is al onderweg naar jullie hoor!”

Geen grap, want zo ging het ook met onze hangmat.

:flushed::flushed::flushed::penguin:

30 likes

er is een foto van 2 van mn vriendinnen waar ze allebei onbedoeld echt heel heel lelijk op staan, echt perfect, en nu heb ik voor kerst 2 van zulke mokken besteld die zwart zijn maar bij hitte de foto laten zien. zoveel zin om te geven, het is zo’n iconisch grappige foto

met dank aan @joe voor het mokken idee! ik heb ook een cute couple foto van mn zusje en haar vriendje op mokken laten zetten voor hunzelf, mijn moeder en mij. helemaal super content ben ik met mezelf en mijn mokken

48 likes

Sinds het weer wat kouder is komen er vaak vinkjes op bezoek in onze tuin. Die eten de zonnebloempitten op die de koolmezen en pimpelmezen uit hun voerhuisje hebben laten vallen :heart_eyes: :heart_eyes:

6 likes

Dat moment dat je van die knappe collega hoort, waar je de hele lunchpauze voor hebt gelopen, dat je broek doorschijnt.

:roll_eyes:

1 like