Wat je even kwijt wil #57

Ik heb echt een off-day en heb zin om me ziek te melden

11 likes

Ik heb zo een online cursus van werk, nog niet echt zin in :confounded:

2 likes

Het is volgende week al kerst, maar het :sparkles: kerstgevoel :sparkles: heb ik echt niet. Ik vind dat wel een beetje jammer

19 likes

Ik heb een diner voor twee gewonnen met een code op mijn fles gin :sunglasses: drinken loont :clinking_glasses:

39 likes

ik koop vaak bij deze winkel (die liggen ook vaak bij EkoPlazas), ze hebben ook vaak een samenwerking met bv Amelisweerd of andere kruidentuinen. Ook shampoobars trouwens, die zijn echt fijn.

https://www.pettrzeep.nl/

En ik koop hier als ik leuke fancy zeep wil kopen van een klein zaakje.

Vooral deze voor mā€™n gezicht of

Ok genoeg over mn zeepobsessie.

Was vroeger ook van de Lush maar denk nu hoe lokaler hoe beter eigenlijk. Al is de geur van Honey I Washed the Kids onovertroffen.

6 likes

lol ik zit te scrollen maar heeft hij uberhaupt ergens antwoord op gegeven?

3 likes

@Bunnyslippers omg je story is gewoon gerepost door mijn lievelings influencer!!! Ik ben plaatsvervangend excited :grinning::grinning::grinning::grinning:

@Gelatelli ja werfzeep is echt een goeie! Ik heb een stuk werfzeep en een stuk lush zeep tegelijkertijd open gemaakt en die lush gaat echt super hard en bij de werfzeep is er nog niks af (en gebruiken ze allebei haha). En idd local is beter!

Ik ga ook eens kijken in dat duurzame warenhuis waar broese eerst zat.

3 likes

Same, het valt ook gewoon kut haha. Beter is het volgend jaar op wo / doā€¦ hoe ik maar 2 dagen te werken :joy:
Nu zit ik de 27e met een kater op kantoor.

3 likes

Ik heb een blauwe (ofja, geel nu) plek op mijn rechter tiet en geen idee hoe ik deze opgelopen heb?

Nou ik heb 2 uurtjes wat gewerkt vanuit bed en net even naar de Hema geweest en nagellak gekocht en nu denk ik dat ik de dag wel doorkom :muscle:t2:

Moet mā€™n daglichtlamp maar even uit de berging halen en iedere dag braaf mā€™n vitamine d nemen.

5 likes

Ik moet eerlijk toegeven dat ik al wel een tijd weg ben nadat ik er lang heb gewerkt en ik hoopte/dacht dat de managementstijl misschien wel anders zou zijn maar als ik andere subreddits (https://www.reddit.com/r/LushCosmetics/comments/rehh7v/can_someone_explain_it_like_im_5_and_share_what/) zo lees lijkt dit niet aan de hand. Ik zou echt een boek kunnen schrijven over alle rare dingen die ik daar heb meegemaakt. Van jattende accountmanagers tot racistische vooroordelen richting klanten. En dat ik de inkoopprijs heb gezien van producten maakt het ook allemaal niet beter :skull: Het is ook gewoon een retecommercieel bedrijf.

@Gelatelli zo te zien gaat hij met anderen morgen antwoord geven!

1 like

Ik behoor nu tot de 30-groep en weet niet zo goed of ik dat leuk vind

12 likes

Want? Is een stuk leuker dan je twintiger jaren hoor.

6 likes

De politie liep binnen en ik dacht: godver, krijg ik eindelijk een boete voor mijn leuk uitgestalde planten buiten. Want blijkbaar gaat een kale grafbende boven een leuke, gekleurde straat hier. Maar het was gewoon een vraag over iets heel anders :sweat_smile:

7 likes

Afgelopen weekend zei ik tegen mā€™n vriend dat ik dinsdag echt de ergste dag vind omdat het precies niks is. Niet het begin van de week, niet eens het midden, geen bijna weekend. En toen ik jonger was gebeurde er vaak gewoon stomme dingen op dinsdag en vaak was het ook de stomste dag op school met rot lessen.

Vandaag voor 12:00 al gebeurd: 1) sollicitatie via mail door een bedrijf afgezegd twee dagen vooraf omdat ze ineens al iemand hebben 2) afspraak met een bedrijf die morgen zou komen voor iets met de verwarming een week verplaatst en 3) het bestelde verjaardagscadeau voor mā€™n vader kwam binnen in de verkeerde kleur

Okeeee :clown_face:

15 likes

Net zoā€™n maiswafel met kaas binnen gewerkt. Ik vergeet altijd die meur dat zoā€™n wafel afgeeft. Ruikt naar oude sportschoenen

2 likes

Dat ze niet eens een leuke plant meenemen bij je.
Of die krans die vond ik wel erg geslaagd!

3 likes

We hebben een nieuwe TV op de slaapkamer en normaal keek ik echt bijna nooit TV in bed maar nu wil ik de hele dag in bed liggen en TV kijken.

Ik zag net de Merci reclame met het kerkje, je kunt me wegdragen :pleading_face:

4 likes

Haha dit is precies de reden dat ik geen tv op mā€™n slaapkamer meer wil, denk dat ik dan mā€™n bed nooit meer uit kom :laughing:
Maar misschien moet je gewoon een dag inplannen dat je niks hoeft en de hele dag in bed tv kan kijken met snacks, neem het er lekker van :blush:

3 likes