Decemberloon met vakantiegeld
Zorgverzekering voor 2022 betalen
Zonnepanelen betalen
Doei geld, het was een fijne 24 uur.
Decemberloon met vakantiegeld
Zorgverzekering voor 2022 betalen
Zonnepanelen betalen
Doei geld, het was een fijne 24 uur.
Zucht, dacht dat ie misschien in het doucheputje vastzat dus heb het putje open gemaakt en die viel gewoon uit elkaar dus kan nu niet meer douchen. 🥲 En het armbandje lag gewoon onder m’n bed, douche gesloopt voor niks haha.
Gefeliciteerd allemaal de kortste dag is geweest!!
Uch ik doe al weken alsof ik druk ben met opdrachten maar in werkelijkheid krijg ik niks uit mijn handen. En nu lig ik met een opgejaagd gevoel in bed
Mijn moeder was vandaag (21 dec) jarig en mijn cadeau viel zo enorm in de smaak, ze was zo blij. Zo lieffff en ik kan echt dagen teren op zo’n moment, zo blij dat zij blij is. Ben zo gek met haar, echt als m’n beste vriendin
Mijn vriend is dit jaar wéér precies op het verkeerde moment naar de UK gevlogen. Vorig jaar werd op de dag dat ie vloog aangekondigd dat de Alfa-variant er was en vloog het vliegverkeer maanden op slot, nu is er weer verplichte quarantaine vanuit de UK, ook als je gevaccineerd bent. We waren er al wel op voorbereid dat er een grote kans was dat dit zou gebeuren, maar toch stom dat we nu met oud en nieuw niet samen kunnen zijn. Hopelijk ben ik hem in elk geval niet weer drie maanden kwijt zoals vorig jaar.
Echt een heel lief bericht en aanbod, werd er gisteren emotioneel van haha.
De herkenning doet mij al goed. Ik woon 150 kilometer verder, dus helaas kan ik er geen gebruik van maken, maar heel erg bedankt
Ik moet om 8:00 bij de tandarts zijn, echt zin in en heb nog niet ontbeten dus dan lig ik daar straks met een rommelende buik
Ik herken het heel erg en zit zelf ook in zo’n niet koken flow…
Heb zondag wel een pan verse soep gemaakt en nu staat de vriezer vol soep. Dus gemuddeld 3/4 x per week eet ik soep metbrood. Voelt iig een beetje gezond
Ik kijk Game of Thrones dus voor het eerst en 1 van mijn favoriete personages is niet meer Weet dat ik geen favorieten moet hebben, maar gebeurt toch.
En mijn salaris is zo’n 100 euro lager dan gehoopt waardoor ik niet kan sparen deze maand.
Mijn haar knettert gewoon als ik het borstel haha, zo statisch. O en de lucht is zoooo mooi roze nu
Ik had eerder nooit wallen en nu lijkt er geen concealer tegenop te kunnen
Iedereen in het bedrijf heeft een 1000 stukjes puzzel gekregen voor het jubileum van het bedrijf. Heb hem mee naar werk genomen en vind dat dit werkgerelaeerd is. dus ik ga hem vandaag maken met een collega.
Dat vind ik altijd leuke cadeautjes.
Ik heb een Jan van Haasteren van 500 stukjes in PostNL editie, vind die ook zo cool (ondanks dat ik nooit puzzel).
Ik ook! Ze hebben echt een tekening laten maken van het bedrijf en alles wat er bij hoort. Dus dat is best wel leuk. Aangezien alles nu een beetje stil is gevallen door de lockdown,lekker op werk maken.
Succes met de rest meid
Haha, ik begin aan seizoen 6, dus er zijn al best wat personages dood
Wie is je favoriete personage? Ramsey Bolton gaat in seizoen 6 toch dood?
Kijk je het via Ziggo? Daar verdwijnt het eind van het jaar, dat je het weet.
Nee, niet via Ziggo gelukkig!
En van mij had dat personage meteen al dood gemogen
150 km is inderdaad een stukje uit de richting , ik hoop dat het snel een beter gaat met je!
Opstaan vind ik echt zo’n ding. Ik ben dan helemaal stijf en overal pijn. Maar, als ik eenmaal sta en een stukje gelopen heb gaat het wel. Ik voel me een soort van oude diesel die moet opstarten.
Vandaag ga ik misschien even met mn vriend wandelen (aka 10 min naar buiten en 2 meter lopen) want ik heb echt frisse lucht nodig.