Echt heerlijk om buiten te zijn
Hond ook weer voldaan door spelen met zijn vriendje
Nu thee tijd en breien
Ik kan winters zo slecht op staan. Het is koud. Mn lijf moet opstarten. Ben al sinds 8 uur wakker maar zit nu pas op de rand van mn bed. Moed zoeken om te gaan douchen.
@Panorama heb je dan drie dubbele thermokleding aan ofzo? Ik moet ook nog weg maar denk dat ik t uitstel tot vanmiddag.
Haha dat stijve herken ik zo erg. Lig nu nog in bed maar als ik ze eruit ga om te plassen loop ik echt als een houten Klaas die trap af en die elke stap bijna pijn
Nee, alleen muts en iets dikkere zooltjes (noemen ze thermo zool? Dus wel nog steeds genoeg grondcontact) in mijn barefoot schoenen haha.
Ik ga goed op kou
Ik heb deze broek. Echt zo lekker warm!!
Jaa, ik hou ook zo van dit koude winter weer. Mag van mij de hele winter wel zo zijn!
Oh, ennnn de dagen worden vanaf nu weer langer!
Daar ben ik te dik voor. En t lijkt erop dat modeland denkt dat dikke mensen t niet koud krijgen.
ik kan sinds dit niet meer blij zijn met rituals
Ik heb hele ronde billen en pas deze broek wel. Andere modellen kreeg ik ook niet over mijn bips.
De broek gaat maar tot maat 48 dus dat past veel dikke mensen gewoon niet. Heeft niet alleen met ronde billen te maken.
ja en die stomme moonkalender. Maar in dit geval (vrouw van middelbare leeftijd, drinkt niet, streng dieet) was het wel een ideaal kerstcadeautje!
Ik bedoel ermee dat het geen rechttoe rechtaan broek is.
Ik weet niet iemand maat.
Sorry als ik iemand een naar gevoel heb gegeven.
Hahahaha jij verpest echt iedereen z’n favo zeep bedrijven (eerst lush nu rituals)
hey die lush burn kwam niet van mij!!!
ik weet nog goed hoe ik als 15 jarige naar londen ging met mn moeder en wij helemaal hype waren dat we eindelijk naar de lush konden
doet mn hart nog steeds zeer dat ze kut blijken te zijn : (
Goh die bryanboy is wel ver gekomen he. Kan me nog herinneren dat hij zijn blog kwam spammen op EGF
en hij valt ook nog eens klein dus je moet een maat groter nemen, lekker bezig
Wanneer worden er korte metten gemaakt met Kneipp???
Groene zeep en ossengalzeep voor 't leven.
Ik heb de afgelopen 8 dagen ook maar slechts 2 keer echt gekookt. No shame in mijn ik-ben-op-en-heb-de-kerstvakantie-nodig-om-te-reseten game.
Kneipp, weleda er blijft niks over. Was jij je met groene zeep/ossegalzeep
Onze dakkapel krijgt vandaag nieuwe dakbedekking want we hadden een lekkage, maar ik had niet verwacht dat dat zoveel herrie zou maken Klinkt alsof ze zoveel mogelijk gaten in dat dak proberen te slaan joh hahaha. Ik heb maar even een excuus-appje in de buurtapp gestuurd, ze begonnen vanochtend om half 9 ook al oeps