Een lokale gemeentepartij presenteerde vandaag haar ‘diverse’ kandidatenlijst: 6 mannen, vier vrouwen. Zijn allemaal makkelijk de veertig en vijftig gepasseerd behalve eentje en die is gelijk de enige niet witte partijlid
Dit is toch geen porem
Een lokale gemeentepartij presenteerde vandaag haar ‘diverse’ kandidatenlijst: 6 mannen, vier vrouwen. Zijn allemaal makkelijk de veertig en vijftig gepasseerd behalve eentje en die is gelijk de enige niet witte partijlid
Dit is toch geen porem
Ja ik vind hem echt super fijn (buiten het spelen van snake om haha)! En hij staat ook mooi op het aanrecht
Haha wow de reacties zijn niet mals. Vind het altijd wel komisch dat dan iemand in zo’n bedrijf besluit van: ‘ja echt een goed idee om een AMA op reddit te doen! Leuk!’ zonder ook maar een moment stil te staan bij alle kritiek die je ook kan krijgen :’) ben benieuwd welke stress er nu is in de Lush HQs en binnen woordvoering haha
Benieuwd welke (Lululemon) legging het was. Want die hoef ik dan niet.
wow ongepasteuriseerde kaas is ILLEGAAL in de US
quelle horreur gelukkig zijn wapens wel heel goed voor de volksgezondheid
Ik vond die van James Cordon ook geinig.
Zijn pr team reageerde toen alleen op de leuke vragen, de rest werd genegeerd
Nee ik vond mijn zwarte lululemon niet dus had een oude gymshark aan
Ik heb mijn droomhuisje niet gekregen
Maar, het gaat uiteindelijk naar een oudere man uit de buurt die net is gescheiden van z’n vrouw en bang is om te vereenzamen. Hij zal er op termijn waarschijnlijk ook gebruik maken van de bejaardenzorg, dus dan heeft hij het wel “meer verdiend” dan ik.
Ik denk dat mijn ex en ik ons huurcontract (eindigt in augustus) beter gewoon uitzitten.
En hoe is het gegaan? Voldaan gevoel?
Ik heb net mijn hele schriftelijke adresboekje overgenomen in greetz en voel me echt ultiem succesful adult nu
Ik kocht een feeststol met spijs. Dacht ik. Nou, zit geen spijs in. Beetje jammer weer dat ik niet goed gelezen heb
Daar kun je echt teleurgesteld door raken he.
Ik was gisteren extreem teleurgesteld toen de kerststollen al op waren in de winkel.
Nou, nogal. Had zin in kerststol met spijs
Zo herkenbaar!
Tiktok live is zon andere wereld. Ik zag net weer zon gekkie live en in haar titel stond Vetta salade met noedels. Toen moest ik me even inhouden om geen ruzie te zoeken.
dit is niet fraai… ik vind een beetje fijne ethische zeep/douchegel/shampoo echt lastig want ik dacht dat lush wel een goeie was en vind t wel fijn/lekker ruiken maar de zeep smelt echt mega snel en wat ik hier lees denk ik toch “hmm misschien moet ik weer wat anders proberen”…
Ik had echt geen idee dat het in die fabrieken en alles zo slecht geregeld was… en ik vind het altijd wel gezellig hoe opdringerig de medewerkers zijn
Fittie salade met noeduls
Ik vind het zo stom dat mijn vriend Veronica Inside kijkt
Een vriendin postte een foto in instastories van een aantal jaar geleden dat ze haar verjaardag vierde in de kroeg. Was toen echt een leuke avond met allemaal leuke mensen. Gister kreeg ik op fb ook al een herinnering van een legendarische avond uit met andere mensen. Ik mis dat zo
Ik haat dinsdagen en ook mezelf. Ik ben er afgelopen weekend niet aan toe gekomen mn haren te wassen en nu moet ik wel. ik HAAT het