Wat je even kwijt wil #57

Ben heel benieuwd wat je gewonnen hebt

1 like

Dat is echt onwijs schattig!

1 like

TIP. Bij de Jumbo is het kerstsnoepgoed nu al 1+1 gratis, ook de koekjes. Dus ook de bekende sneeuwpopkoeken. :slight_smile: Maar sowieso chill dat vrijwel alles 1+1 gratis is. Denk dat vrijdag bijna alles weg is met zo’n aanbieding dus sla je slag als je nog wil.

Was gisteren al zo. Is nieuw voor mij dat ze zo vroeg al beginnen met afprijzen.

6 likes

Ik geloofde dit niet, althans ik geloofde jou wel maar dacht misschien alleen in jouw filiaal. Maar online staat t ook. Ik appte t naar een vriendin van me die toevallig nu in een jumbo staat en daar is t 2+1.

1 like

Waarom is het zo koud? Ga denk zo maar in bad

1 like

Oooh hmm bij iemand anders was het ook 1+1, hij woont aan andere kant van het land.

Dan is haar jumbo gek misschien. Ga toch even kijken morgen hier :joy:

1 like

Was hier eerst ook 2+1 maar dat was maar heel even.

1 like

Bij mijn Jumbo in Brabant was het ook zo!

3 likes

Ik mocht kiezen, heb een geurkaars gekozen. Later kwamen wel betere prijzen haha

1 like

Ja, ik heb ook net de digitale bingo gewonnen! En dat terwijl ik eigenlijk niet mee wilde doen op mijn vrije dag.

Anders ik wel, wat een heerlijk weer vandaag, echt mijn favoriet :heart_eyes::snowflake: Heb de verwarming binnen niet eens aan hoeven hebben omdat de zon zo fel naar binnen scheen, en lekker een stuk gefietst vanochtend, dik ingepakt in door die frisse en ijzige kou, love dit

4 likes

Net kerstkaartjes geschreven voor mijn buren en voor de verzorgingshuizen in mijn postwijk (gewoon 1 per verzorgingshuis, want zijn totaal 200 - 250 adressen ofzo) :slight_smile: Straks/morgen maar even bezorgen.

7 likes

door jullie zit ik nu ook in een kerstquiz! Beetje jammer dat we sowieso al een borrelpakketje zouden krijgen en ik me pas last minute heb aangemeld. Sad!

1 like

Jezus ik heb het idee dat ik er al een hele week op heb zitten, maar het zijn maar 2 dagen :sob:

18 likes

Als je van buiten naar binnen komt en je handen wast en het water vervolgens warm voelt dan weet je dat het buiten koud is. Gelukkig had ik gisteren m’n muts weer gevonden, die was wel lekker net :grimacing: nu eigenlijk nog nieuwe handschoenen

4 likes

Love mijn baas als ze om 16 uur zegt dat ze nog wilde werken maar geen zin meer heeft en wijn gaat drinken. Dan moet ik dat ook maar doen :woman_shrugging:

29 likes

Mijn vriend heeft sinds de kerstboom staat elke dag 1 glittertje op z’n gezicht. Elke dag op een andere plek en het is er altijd maar 1, we snappen er niks van
Heel vreemd maar wel cute

15 likes

Een heuse glitteradvent op zijn gezicht

5 likes

Ik had een boek in de weggeefhoek van FB geplaatst en dat kwam een vrouw net ophalen. Erna stuurde ze een berichtje

‘Beste Zusje, je straalt een soort warmte uit. Complimenten, krijg er een glimlach van op mijn gezicht. Fijne feestdagen!’

Wat liefff

92 likes