Wat je even kwijt wil #57

Ik heb gekeken en het was fat bottomed girls hahaha
Hahha en mika daarna

1 like

De vogelbadjes waren bevroren door de kou vannacht en ik was aan het wachten tot het niet meer vroor om het water te verversen, maar al die vogels die landden om te gaan drinken en dan sip rondhupsten omdat het niet kon brak m’n hart wel een beetje :pleading_face:

3 likes

148 euro aan week- en kerstboodschappen, volgens mij een nieuw record :joy: Wel blij dat we nu alles al in huis hebben en de supermarkt was nu nog lekker rustig.

5 likes

Ik zit in een digitale bingo waar ik maar een paar mensen van ken. Maar heb toch geen zin om te werken dus dit is wel de betere optie :crazy_face: hopelijk win ik een leuke prijs

9 likes

Ik heb gisteren ook het grootste gedeelte al gehaald! Voelde me erg succesvol :rofl:

1 like

De buikgriep gaat ook rond. Veel mensen in mijn omgeving hebben het, en ikzelf ook :sob:

1 like

Joepie ik heb al 1 prijs gewonnen

23 likes

Ik speelde vroeger altijd met de beeldjes van onze kerststal. Engel Gabriel had altijd een relatie met Jozef haha. Ik had geen idee wie wie voorstelde (ik ben gedoopt en heb mijn communie gedaan maar ben verder weinig katholiek opgevoed haha) en had er dus compleet een eigen verhaal van gemaakt

2 likes

Ik koop 115m2 aan semi-massief parket, het lot zag er al gigantisch uit maar dacht: chill er zitten 7 latjes in per pak, lukt wel op een kwartier om één verdieping hoog naar boven te dragen.
Het heeft een uur geduurd en een pak woog 12 kg, totaalgewicht van het lot 972 kg. Voel nu al de spierpijn komen.

20 likes

Ahh haha ik heb dat ook altijd dat ik tijdens het klussen taken altijd onwijs onderschat. Trapbekleding eraf halen en trap schuren en in de grondverf zetten? Ohhh doe ik wel even in een dagje. 3 weekenden verder was het klaar haha. Helemaal niet handig, maar het voordeel is dat ik daardoor niet zo snel tegen dingen op zie omdat ik denk dat het toch niet zo lang duurt.

5 likes

Behing every strong woman is een pakketvloer . :muscle:

Het werken op de bank bevalt mij wel.

2 likes

Ik ben ongeveer het zelfde kwijt, bij onze appie was het vandaag (gelukkig) ook wel rustig. Wel al wat dingen die uitverkocht waren maar eventjes de laatste beetjes gehaald :smiley:

2 likes

Ik zoek steeds naar de sneeuwpop en kaneelster koekjes maar ze zijn bij geen enkele Ap hier te vinden helaas, nu deze gekocht en die zijn ook echt heel erg lekker!

15 likes

Wow, de etos verkoopt blijkbaar ook rituals? Echt top, moest nog wat voor de schoonmaakster voor kerst en was al te laat met bestellen. En ik had een cadeautje via bol besteld, komt dat verpakt als cadeautje binnen, zo chill!

Goede dag voor een lakse cadeautjeskoper!

2 likes

Ik ben halsoverkop onderwerg naar mijn ouders in NL (mijn vader moet een spoedoperatie ondergaan) en ik ben met de trein dus ging tijdens een overstap even de AH to go binnen. Ze hadden de kaneelsterren én sneeuwpoppen dus ik heb ze allebei meegenomen, maar mijn portemonnee liet ik bij de kassa achter. Thank god kwam ik er op tijd achter voor ik de volgende trein nam. De kassajongens waren me al aan het googlen maar dat is bij mij niet zo makkelijk dus omg zo opgelucht dat ik optijd was.

Sorry enorm dagboekverhaal maar ik ben best wel gestresst dus ik probeer me maar een beetje af te leiden

79 likes

Sterkte!

2 likes

Aw wel een woke kerststal dan. Sterkte met je vader :heart:

1 like

Ik heb laatst toevallig tegen m’n ouders gezegd dat ik paprika echt een chille snack vind en zojuist kwamen m’n ouders wat eten langs brengen, hebben ze een paprika voor me in reepjes gesneden voor als snack tijdens het thuiswerken :pleading_face:

99 likes

Ik geniet zo van dat het vriest :snowflake:

9 likes

Mijn niet al te grote appartement is vandaag een kantoorpand. Ik zit in de woonkamer voor mijn werk video’s te editen, mijn broertje zit in de slaapkamer bron en contact onderzoek te doen voor de GGD en mijn vriend is aan het thuiswerken in de kelder. :sweat_smile:

24 likes