Wat je even kwijt wil #57

hoe groter de massa, hoe sterker de aantrekkingskracht

Waarom komt dit over als een fetisj

Ben wel benieuwd naar het random feitje!

1 like

Ah thanks voor de (nogmaals) uitleg! Wie weet ga ik het de volgende keer wel aandurven. En hondje zegenen klinkt zo lief :pleading_face:

@Index er was laatst een poll over bij wie baby Jezus pas met kerst in de kribbe mocht liggen en in de adventtijd staat er dan dus een lege kribbe in de kerststal. Zou dit zonder het forum nooit geweten hebben! Bij ons werd Jezus er gewoon gelijk in gelegd

4 likes

haha leuk om te weten! Bij ons stond die er ook meteen vanaf het begin in.

3 likes

5 minuten met mijn workout bezig en ik moest al bijna overgeven. Dit is duidelijk niet mijn dag vandaag :grinning_face_with_smiling_eyes: Kijk uit naar de rest!

7 likes

Zit in online college en mijn microfoon is al 4x aangegaan perongeluk :sob: geen idee of mensen mijn gesprekken hebben overhoord. I hate dis shit

2 likes

Maar wie heeft je die hosty gegeven. Ik vond t altijd leuk dat je je handen op een speciale manier moest houden. Dat had ik geleerd bij communie dus ik voelde me helemaal cool. Nu moet je me niet vragen welke hand onder moet ik gok links

Oh je zit in een kerk hahaha ik dacht dat je t online keek en zelf hosty had gekocht :joy::joy::joy:

2 likes

Ik geloof rechts onder, zodat de hostie in je linkerhand ligt en je met rechts oppakt!

1 like

Ik was vroeger zwaar beledigd dat ik geen communie mocht doen. Wist totaaaal niet wat het inhield, maar in kringgesprekken vertelden klasgenootjes altijd dingen als ‘ik heb mijn communie gedaan en daarna kreeg ik een nieuwe fiets’. Dus ik wou dat ook, want hallo, dure cadeaus. Maar ik mocht niet van m’n moeder

7 likes

Ik kan mn cadeaus niet herrinneren. Vgm kreeg ik niet zulke grote dingen. Ik vond t gewoon leuk dat ik een mooie jurk aan mocht die mn tante had gemaakt en ik had mn haar leuk en ik mocht optreden. Ik heb nog een stylisch foto met een speciale kaars.

1 like

M’n vriend en ik zijn net samenlevingscontract buddy’s van elkaar geworden bij de notaris. :partying_face:

86 likes

Ik ga zo m’n booster prik halen :grinning_face_with_smiling_eyes:. Ben benieuwd of ik door het mixen van vaccinaties nu betere 5g krijg.

23 likes

Hoe dan? Ik snap het even niet, kan je gewoon binnenlopen voor een booster?
Ik zie hier ook berichten dat er boosters cadeau gegeven worden door werkgevers?
I’m so puzzled :sweat_smile:

Als je in de zorg werkt kan je 'm vaak al halen

6 likes

De spiegel op m’n bureau heeft zojuist een schroeiplek veroorzaakt in m’n kozijn. Gelukkig rook ik dat er iets niet goed ging. ik wist niet dat de zon zo fel was vandaag😅 Nu maar eens kijken of ik dit een beetje mooi kan wegwerken, want het valt wel echt op

7 likes

Ik voel me ziek (zit rillend en kotsmisselijk achter mijn laptop) maar denk dat het vooral PMS is en teleurstelling omdat ik ongesteld word en algemene vermoeidheid na een hele stressvolle werkweek. Weet echt niet waar ik goed aan doe, me nu ziek melden en een belangrijke meeting missen of vandaag doorzetten en morgen weer een dag.

3 likes

The Queen is ook al dik in de 90 he

6 likes

Ik ben ggz verpleegkundige

2 likes

U mag ook wel een keer met pensioen hoor @Hectometer

4 likes

Ach ik klus af en toe bij met een paar dienstjes, de schatkist is niet meer zo vol als die eerst was.

5 likes