Ik moet nog een paar honderd woorden schrappen van een kort onderzoek en het lukt gewoon NIET, ben er al 2 keer doorheen gegaan Vind het vaak wel een lekker klusje want schrijf altijd veeel te veel maar heb nu het gevoel dat ik belangrijke dingen moet schrappen
Ik ben iets in mijn auto vergeten wat ik perse nodig heb en nu moet ik dus weer mijn schoenen en jas aantrekken, met de trap naar onderen lopen, over de parkeerplaats naar de auto en dan ook weer terug.
@Dazed @Mora Ja ik werd dus helemaal lijp van die chaos, autoâs die continu remmen op de snelweg en dat ze hun richtingaanwijzer aan doen om aan te geven dat ze van baan willen gaan wisselen. Over remmen op de snelweg heb ik geleerd dat je dat alleen doet als het echt nodig is, en over richting aangeven om van baan te wisselen heb ik geleerd dat je dat pas doet als je gekeken hebt of je kunt en dus van plan bent te gaan. Maar het kwam op mij over alsof Italianen dat gewoon anders geleerd hebben, ik kreeg er vet veel stress van iig omdat ik de hele tijd dacht âoh er wordt geremd er is file en we gaan enorm snelheid minderen!â en âoh kut die auto komt nu naar links terwijl ik er nog naast rijdâ (en er waren allerlei andere omstandigheden waardoor ik heel snel in de paniek schoot hoor dus het lag gedeeltelijk ook zeker aan mij).
Tip voor luie mensen die wel een taart willen maken maar niet lang in de keuken willen staan: Nutella taart met Ferrero Rocher erbovenop. 10 min maak-tijd en daarna 30 min gelijk de oven in.
Ja kan ik me goed voorstellen hoor! Het scheelt een hoop als je het eenmaal weet en een beetje doorhebt welke dingen anders gaan dan bij ons zodat je een richtingaanwijzer op de snelweg inderdaad niet meer interpreteert als âshit hij heeft me niet gezienâ. Ik moet ook altijd even inkomen maar als ik gewend ben vind ik het top haha
Gefeliciteerd! Enne heb je een linkje? Love gemak en toch lekker eten.
Ik hoorde laatst tijdens een vlog een reclame âgevoeligheid is geen probleem, als je er goed mee omgaatâ en ik dacht neeee gaan coaches nu ook al YouTube-reclames inkopen⊠maar het ging over tandpasta
Thanks!
Dit is het recept:
Nootjes kun je skippen, ik doe gewoon Ferrero Rochers bovenop haha.
Ik wil mijn booster shot. En ik wil door een sexy militair geprikt worden.
Same same liefst dezelfde als bij mân eerste prik
Ik hoop dat winkels na de lockdown hun kerstkleding in de sale gooien. Had net besloten schijt te hebben en ook âgewoonâ glitterrokjes te gaan dragen.
Misschien krijg je 'm wel van iemand van het defensie orkest
Love deze onbedoelde dubbelzinnigheid
Omg ik haaaaaaat de kerstdrukte in de stad. Heb uren rondgelopen en uiteindelijk nog steeds niet al mân cadeautjes⊠ik denk er ook veel te hard over na en zoek te lang terwijl ik zelf meestal teleurgesteld ben met wat ik krijg Mijn voeten doen zo pijn van het stappen
Omg ik heb net mân booster gewoon van een (niet sexy) collega gehad, zo saai
Bah ik liet net een pan met warm avondeten op de grond vallen vlak naast mân voeten. Nu heb ik wat stukken ervan opgeschept om nog op te eten want ik heb niks anders en heb honger echt heeel vies
En ik heb volgens mij een kleine brandwond + blaar nu precies onder mijn voet. Maar ja had erger gekund
Huh naar welke stad ben jij geweest dan
Ik ging n stuk wandelen, ben bewust niet door t centrum gelopen maar er een beetje langs, maar ik kon van afstand al zien dat er toch wat winkels open waren? Ik snap er niks van. Is een Bruna essentieel?
Ik heb echt t idee dat heel veel mensen niet eens de randjes van de regels meer opzoeken maar ze gewoon plain overtreden.
Misschien dat ze alleen open zijn als pakketpunt?