Ik weet niet wat het is, maar ik ben ontzettend moe vandaag
Ik heb dat rondom Milaan ook een keer gehad en ik was ook vet gestresst toen haha. Heb toen nog geprobeerd te bellen maar dat schoot allemaal niet op, en uiteindelijk niks meer van gehoord
Ja is ook niet de netste manier, maar so be it. Ik schat de algemene woordenschat van Nederlanders vaak nog te hoog in.
En @Mora Ik was afgelopen zomer in Italië met de auto en mijn volledige ervaring met autorijden in Italië was één en al stress. Niks tegen het land en Italianen verder maar jezus wat is het naar om daar auto te rijden, ik doe dat nooit meer denk ik.
Ik mailde net vanaf mijn werkmail even mijn contractverlenging en urenuitbreiding naar mezelf voor een appartement.
Ook ik 3 seconden later: ‘oh huh waarom mailt dit bedrijf mij???’
Goeiemorgen Baron dat ben je zelf en je werkt daar
Ook @Daelyss en @Dazed , thanks voor jullie antwoorden! Ik heb gebeld en mag morgen de 80 cent overmaken, zodra mijn uitgang is geregistreerd.
@Junebug85 ah wat rot! Ik vind autorijden wel leuk eigenlijk en deel je ervaring niet, maar ik ben ook niet anders (beter lol) gewend. Nadat je als je 18 bent lest in een superdruk heuvelachtig dorp met kleine straatjes vlak buiten de hoofdstad valt alles wel mee, haha.
Ik heb een klusjesman om na een maand (!!) mijn slot te vervangen zodat ik de deur fatsoenlijk dicht kan doen. Vraagt die lieverd of ik nog weg moet, anders haalt hij meteen even een nieuwe cilinder voor me. Waar moet ik heen dan .
Lekker coroningshoppings bij de buurtsuper, op je dooie gemakkie gangpad voor gangpad afgaan
Ik moet nu denken aan een scene uit master of none dat ze een fiat 500 klem rijden in zo’n straatje 🥲 echt mijn nachtmerrie als we in een Spaans dorpje rijden (en een veel te grote auto gehuurd hebben)
Een stuk wandelen of fietsen, langs bij vrienden, kan toch nog zoveel zijn!
Die scène is zo grappig! En is ook waar gebeurd las ik haha
Ohh ik vind autorijden in Italië heerlijk juist! Love de chaos
Haha hou ervan hoe onwetend mijn moeder op bepaalde vlakken is (ze heeft nooit voor een baas gewerkt). Ik moet een vrij complex project leiden op mijn werk, vertel ik dat haar, zegt ze (haar enige reactie): "Krijg je dan ook een bonus als je dat goed doet?’. Nee mam, dat is niet hoe werken in loondienst in deze sector werkt.
Dit is m’n nieuwe levensmotto! Deze meme! Haha. Maar toch denk ik wel dat het me helpt hoor.
Ik heb ontdekt dat juist verschillende tijden wandelen leuk is omdat je steeds wat nieuws ziet en lekker naar binnen loeren haha.
Ja weet ik, heb ik in mijn lunchpauze ook gedaan! Maar ik werk thuis dus ik kreeg even flashbacks van gezellig op kantoor keuvelen.
OMG ik heb zoiets echt meegemaakt op Sicilië! Met een Fiat 500XL. We moesten achter de BnB-eigenaar aanrijden maar die nam echt te krappe straatjes. We hebben een spiegel van de auto op moeten offeren, het paste echt niet
Ja ik moet denk ik weer in de routine komen! Ik heb vorig jaar een tijdje 10.000 stappen gedaan elke dag en dat was echt top. En inderdaad lekker loeren haha vooral tijdens etenstijd ziet het er dan zo gezellig uit bij mensen thuis! Maar nu voel ik me vooral nog de stampende zeearend.
Ja ik herken het gestamp gevoel, maar na 5 dagen weer elke dag meer dan 10.000 stappen zetten vliegen de dagen op een gegeven moment weer voorbij. Maar ik heb ook zoiets: januari is ook een mooie tijd om weer meer naar dagelijks op te bouwen.
Oh wat erg! Mijn partner heeft ook wel eens gehad dat de weg opeens een trap werd…
En deze zomer hadden we ook dat we (lees mijn partner) m bijna niet t bochtje bij de parkeerplaats naast de airbnb kreeg (ik stond hulpvaardig te roepen we zijn verzekerd maakt niet uit!)
Echt die straatjes zijn het ergste 🥲