Pff ik zit in een digitale cursus, maar ik vind het zwaar/saai. Duurt nog tot half 1 en morgen nog een dag.
Jaa, vind ik ook! Is ook altijd wel gezellig en idd lekker rustig altijd. En dan straks lekker met vakantie als iedereen weer aan het werk is
Echt niet lief, maar mijn vriend heeft Expeditie Robinson nog nooit gezien tot de laatste 3 aflevingen.
Nu moet ik wachten tot hij thuis is om pas de finale te kijken, want hij wilt het perse samen kijken.
Dus heb het net stiekem gekeken want ik kon echt niet wachtennnn en hem geappt dat iemand het gespoiled had voor mij, dus ik het al weet .
Hahaha hier hetzelfde! Nu moet ik wachten op hem
Ik zit in een ongelooflijk saaie cursus tot 16.30 (dan hoopt hij klaar te zijn ), dus ik leef met je mee!
Ik vind dit echt een deprimerende maandagochtend en mis echt het sociale kantoorleven. Heb ook echt nul motivatie om deze week nog wat voor het werk te doen. Voel me echt weer een student die taken voor haar scriptie uitstelt.
Mijn moeder is jarig vandaag, maar ja lockdown. We gaan vanmiddag dan maar naar de Starbucks en buiten op een bankje drinken š„²
Ik lig lekker in bed te werken, ik heb geen zin meer om aan mijn bureau te gaan zitten.
Huh okƩ, net als altijd wil ik ergens een bestelling plaatsen voor kerst (eten). Maar nu moet ik eerst fysiek langskomen om mijn bestelling te plaatsen? Echt zo raar.
Het zou zo fijn zijn als tikkie degene die nog moet betalen een reminder stuurt als ze dit na een tijdje niet hebben gedaan ipv degene die een tikkie heeft uitgestuurd.
Pff, dat getrek om je eigen geld als je iets hebt voorgeschoten, zo irritant.
Mijn vriend en ik zijn gisteren als getuigen gevraagd voor het huwelijk van zijn beste vriend en zijn vriendin!
Zij komt uit Indonesiƫ en heeft hier dus geen familie wonen dus dat ze mij heeft gevraagd vind ik echt een hele grote eer!
Ik heb eindelijk mān studieschuld bij elkaar gespaard niet dat ik het nu allemaal in een keer af ga betalen maar het voelt zo fijn!!
Wow ik heb een VVV-bon gekregen van een opdrachtgever, staat er 100 euro op? Had ik echt niet verwacht. Dat is meer dan ik van mijn eigen werkgever krijg haha. Heb nu 1 kerstpakket van mn eigen werkgever, 1 pakket van een afdeling van een opdrachtgever en een taart + VVV-bon van die opdrachtgever (en van die laatste heb ik er per ongeluk ook 1 voor iemand anders gekregen, heb een mailtje gestuurd maar hoop dat ik het mag houden haha). Heb nu zoooveel snacks in huis, ik weet niet hoe ik dit allemaal op moet krijgen joh.
Verder is de concentratie ver te zoeken vandaag
Hahahah update: hij is nog niet online op de werkchat (hij werkt voor hetzelfde bedrijf, maar het is gelukkig enorm) dus misschien ligt hij nog ergens in de goot te bibberen.
Ik ben net een tolweg uitgereden zonder te betalen??? Ik snap nog steeds niet zo goed hoe het is gebeurd (de uitgang was gewoon open) en ik ben nu helemaal gestrest want het is de eerste keer dat ik mijn vriends auto pakte en ik ben bang dat ik hem nu 380 euro boete heb bezorgd. š„² (Zou ik uiteraard zelf betalen, maar toch.) (Ik weet ook wel dat het waarschijnlijk niet zo zal zijn, het was een stukje van 80!!! cent en ik heb de bon van de ingang, maar arghhh.)
Kun je nergens heen bellen? Ik zou daar ook gestresst van raken
Kan het niet dat de weg door grote drukte even tolvrij is gemaakt? Hier wordt dat gedaan als er op andere omliggende wegen bijvoorbeeld een groot ongeval is gebeurd.
Shit ik heb zojuist een mail naar studenten gestuurd met te moeilijke woorden. Ik kreeg direct een mail terug van ???. En dat alleen omdat ik meerdere dingen tegelijk aan het doen ben, waardoor mijn taalgebruik niet altijd goed afgestemd is op de doelgroep.
Ik heb over een halfuur een aantal moeilijke/emotionele afspraken opstaan op het werk. En zie er best tegen op.
Ik heb zoān hekel als mensen alleen ??? doen.
Damn hoe moeilijk is het om, wat bedoel je te schrijven.