Wat je even kwijt wil #57

Ik kijk nu niet, maar vd week had peter wright echt her beste kapsel wat ik ooit van hem gezien heb. Met glitters :star_struck::star_struck:

2 likes

Ik zoek nog steeds @Unquestionable

1 like

Haha ja wil echt niet weten hoe zijn kussenslopen eruit zien

1 like

Morgen weer werken na 3 weken vakantie en voel me dan altijd zo kut. Zeker omdat ik heel veel leuke dingen heb gedaan en voor het eerst naar het buitenland ben geweest met m’n vriend :sweat_smile:

Iemand kwam net langs voor een soort van date, my goodness ben nog nooit zo de grond in geboord door iemand. Hij had echt alleen maar commentaar over mijn gewicht, hij ging zelfs aan m’n buik voelen en zei toen “oh dit valt best wel mee, dan komt dat wrs door je broek”. Daarna kwam er nog een “oh ik zie je buik nu heel goed”, “oh je lijkt soms nog steeds zwanger” (ter info, ik ben eerder dit jaar bevallen en heb een gemiddelde maat 42, niet dat het er ĂŒberhaupt toe zou moeten doen).

Ik was eigenlijk er nog niet aan toe om alweer te daten, maar hem toevallig ontmoet en we hadden eerst echt goede gesprekken. Denk dat ik de komende 10 jaar nog maar even van daten af zie :triumph:

Oh en hij vond mij al “pittig” en “moeilijk” omdat ik wat van z’n opmerkingen zei en hem erop aansprak dat hij mij meisje noemde ipv vrouw
 :tired_face:

6 likes

Jezus wat een klootzak.

5 likes

Wat een sukkel, zou hem rapporteren voor ongepast gedrag offline

18 likes

@Fenayi en @Luzarl ja het erge is dat hij z’n trein had gemist en dacht dat hij wel bij mij kon blijven slapen :joy::sob: Dacht het even niet. En hij noemt het “plagen”.

Wat verschrikkelijk, hopelijk kan je het een beetje los laten :two_hearts:

2 likes

Wow, ik zit dit echt met opgetrokken wenkbrauwen en open mond te lezen, dit is echt niet normaal. Het was absoluut gepast geweest als je hem recht in z’n gezicht verteld had dat hij zich als een lompe klootzak gedraagt en hem gewezen had waar het gat van de deur is met de duidelijke boodschap dat hij nooit meer terug hoeft te komen. Echt what the actual fuck, hoe durft hij :scream::scream:
Ik vind dit echt super super verdrietig voor je en ik hoop dat het een beetje gaat met je. Niemand heeft het recht om zo met je om te gaan, dikke knuffel :heart:
Edit: ik lees nu je laatste reactie, ik hoop dat hij de nacht lekker op een station bibberend van de kou doorbrengt, dat zal hem leren (waarschijnlijk niet maar goed)

56 likes

WTF ik word hier zoooo boos van. Wat een teringlul pardon my french

7 likes

Super lief, dankjewel! Gelukkig zit ik best goed in m’n vel, was er even verdrietig over maar nu denk ik vooral: wtffffff. Ik snap gewoon niet waarom mensen zich zo erg bemoeien met andermans gewicht. Hij heeft me trouwens ook vaker gezien, dus waarom ga je dan nog op date.

Maar goed, wel gratis wijn en eten gehad, daar wordt deze dikzak blij van :tipping_hand_woman:t2:

16 likes

Wat een eikel.
Doet me denken aan van die ‘dating coaches’ die zeggen dat je zo tegen vrouw moet doen om ze onzeker te maken en ze zo voor je vallen. Of je goedkeuring willen en daarom leuk vonden. Weet het niet precies meer omdat ik het zo dom vind.

Niemand heeft recht zo over je te praten.

8 likes

Goede start van de dag je verse cappuccino op station laten vallen :smiley:

Heb mn wekker gezet om boodschappen te doen. Maar lig nog. Lijk wel gek joh.

4 likes

Ik heb zo een CT-scan en dit heb ik nooit eerder gedaan dus het is al een beetje spannend. Maar m’n blaas moet vol zijn dus ik heb net een liter water gedronken dus ik moet ook nog eens heel nodig plassen, echt geen goeie combi.

6 likes

Ik dacht de komende 3 weken niks te doen te hebben qua werk. Schrok ik om 12 uur 's nachts wakker, want ik moet alle reserveringen afzeggen :no_mouth:

3 likes

Laatste week tot vakantie, dus de dagen aftellen. En ik verwacht verder ook niet zo heel veel vergaderingen/gesprekken via Teams doordat veel mensen al vakantie hebben genomen. Dus ga ondertussen lekker door mijn podcasts :smiley:

3 likes

Ik werk eigenlijk altijd met kerst en op mijn werk is het dan zo lekker rustig. Dit is eigenlijk nog fijner als vrij zijn denk ik

3 likes

Jaaaa die coaches zijn zo verschrikkelijk! Meisjes plagen kusjes vragen :sob:

1 like