Haha, nee, het is hier wel echt mooi De richting van Driebergen op ook trouwens.
Yes! Good to know
Ik heb dus een minuscuul glassplintertje in mijn teen sinds gister, maar ik kan het niet vinden (naast wat ik eruit gehaald heb). Zou ik hiervoor de huisarts kunnen bellen?
Ik heb al de hele dag mân broek verkeerd om aan. Nou ja broek, sportlegging⊠leggings are pants
Doet het ook zeer? Mijn vader heeft dit door zijn werk ook regelmatig gehad en bij hem groeit er vanzelf uit of hij kan het er makkelijk uithalen nadat hij gedoucht heeft.
Ja, tijdens het lopen een beetje en als er iets tegenaan komt ofzo. Dacht dat ik alles eruit had, maar nog niet Na het douchen kan ik weleens kijken of ik iets zie.
Of anders misschien met je voet in een badje warm water (met soda dacht ik, van vroeger) gaan zitten. Met de zaklamp van een mobieltje zie je ook alles, althans hoop ik voor je
Ik reed sinds een tijd weer eens met de auto de Waalbrug over en was weer even vergeten hoe mooi de skyline er rond deze tijd van het jaar uit ziet Echt kippenvel. Voelt een beetje als thuis komen, ondanks dat ik niet in de stad woon.
Ik heb er vandaag al naar gekeken toen het licht was, maar ik kan de rest dus niet vinden
Ja precies! In een sodabadje wil ook wel eens helpen @LastYoungRenegade. Ik hoop dat je het eruit kunt halen. Lijkt me echt naar voelen.
En als je geen soda hebt dan kan biotex ook!
Ik mis soms de tijd dat mijn zusje klein was en altijd vrolijk was en alles leuk vond. Nu is ze puber en verslaafd aan tiktok en super zelfbewust en alles is gek of awkward.
Nu kwam ik net een schatting foto van haar tegen dat ze een paar jaar oud is en heel stoer mijn verzorgpaard vasthoud, dus die stuurde ik naar haar met dat het echt super schattig is.
Stuurt ze terug: âbruhâ en âyo chillâ
Oh dit herken ik! Ik heb een foto van mijn zusje waar ze dolgelukkig een stokbrood knuffelt terwijl ze zelf even groot is als dat brood. Die stuurde ik laatst met de tekst dat ze toen zo mega schattig was. Kreeg ik âok whateverâ terug . (Het helpt ook niet dat ze sinds kort een vriend heeft en ik moet accepteren dat ze toch echt 16 is en niet meer klein)
Heel herkenbaar de tijd dat we samen naar de bios en stad gingen en ze mini my little ponys mocht uitzoeken van mij
Ahhh, ja snap ik!!! Een vriend, wow dat moet wel wennen zijn! Mijn zusje vind jongens nu al knap, en dat vind ik al wennen.
Ik weet wel dat deze leeftijd ook leuke dingen heeft, maar nu is zo zo veel minder spontaan en zit ze voornamelijk op haar mobiel en dan mis ik gewoon het contact
Had niet goed je bericht gelezen en zat een minuut lang te turen en te zoeken naar de vlek.
Met mijn ogen in ieder geval niks mis, begrijpend lezen misschien welâŠ
Ik zit zo achterlijk veel op mân telefoon, zou dat echt graag minder willen maar ik mis het doorzettingsvermogen
@LastYoungRenegade ja daar moet je zeker de huisarts voor bellen hoor. Ik heb dit ook gehad en hij moest toen met zoân loeplamp kijken, maar maakte me bang dat het door je lichaam kan gaan dwalen
Idk if itâs true haha
Voor anderen die darts kijken, ik was benieuwd waarom Beaton The Bronzed Adonis heet en als je dat opzoekt kom je dus zulke fotoâs tegen:
Oké, het bronzed gedeelte is in ieder geval duidelijk haha
Hoop wel dat Sherrock wint
Ahhh jammer dat ze verliest!
Ja, heel jammer! Vind het wel altijd sneu als het publiek de andere darter uit gaat fluiten dus wat dat betreft gun ik het hem dan wel weer een beetje