In het ergernissen-topic wordt wel eens gedeeld hoe irritant die joviale klantenservice-mails zijn zoals ‘yo Bill’. Nu kreeg ik weer zo’n mail, stel ik heet Anne dan stond er ‘hoi An’ maar toen besefte ik me dat ik zelf m’n naam maar half had ingevuld
Hahaha ik had zoiets met IKEA, helemaal geirriteerd dat ze ‘Hej’ stuurde. Maar dat is hallo in ‘t Zweeds
Ik heb de afgelopen 24 uur echt zoveel stomme klusjes gedaan: Boodschappen, bed verschoond, slaapkamer + badkamer, +tweede toilet + keuken. schoongemaakt, waterkoker ontkalkt, theepot schoongemaakt, fietszadel omhoog gezet, ruitenwisservloeistof bij gevuld en twee pakketjes retour gestuurd.
Heb ook nog een boormachine besteld om wat dingen op te hangen. Denk dat er iets met me aan de hand is…
Heb ik net een strookje beenhaar weggeknipt omdat ik nu tape wilde plakken maar de badkamer bezet is? Jazeker.
echt zo’n 5-6-7-8-dansje
Ja verschillende temperaturen maar ik bedoelde verschillende koffiezetmethodes haha. Omdat de meeste mensen gewoon een koffiezetapparaat hebben dat al het water kookt
@vitaminwater het is de Fellow STAGG ekg!
hahaha ben je toevallig geinspireerd door die tiktokker die dit soort dansjes nadoet?
Ugh ik wilde het draaibare bamboe plateau bij de action kopen om dit zelf te maken ipv voor €43,- te kopen.
ben vanmiddag bij 3 winkels geweest en overal uitverkocht
Ah kijk zelf geen Tiktok maar ik ben heel blij als dit gedrocht van een dansje viral gaat!!
Ik heb net heel spontaan een nieuwe blender gekocht. Werken gaat hem niet meer worden, zit alleen maar naar YouTube filmpjes te kijken wat ik er allemaal mee kan maken.
Vanmorgen gewerkt en moet nu eigenlijk de badkamer schoonmaken, maar heb er zo weinig energie voor. Wss stel ik het weer een maand uit
Ben aan het trainen komt er een meid naar me toe en zegt dat mn broek doorschijnt. Ja het zal vast aardig bedoeld zijn maar wat heb ik aan die info? T is niet dat ik een reserve legging mee heb.
Ik verdenk haar ervan mn trainings shine te willen stelen
Dat iemand nog naar je toeloopt in de sportschool. Waar ik ga bemoeit ieder met zijn eigen. Zelfs als je daar in een dinosaurus kostuum zou trainen, zou niemand er wat van zeggen
ga dit weekend vliegen en heb een negatieve PCR nodig en nu denk ik om de 2 minuten dat ik corona heb (kans is klein want dubbel gevaccineerd/redelijk recent nog gehad)
arghhhh de stress
Eindelijk de stap gezet om toch mijn rijbewijs te gaan halen!! LOVEIT
Ohh daar heb ik gisteren nog naar staan kijken in een winkel, zo’n mooi ding Wist niet dat je er snake op kan doen, maakt het nog verleidelijker wel
https://www.reddit.com/user/Lush/comments/rd9jvl/hey_everyone_im_jack_constantine_bath_bomb/
Als oud-medewerker die ook niet al te beste ervaringen heeft met l.ush als werkgever zijn de gestelde vragen in deze Reddit ama met de zoon van de oprichter echt genieten.