Bij de bakker op de markt kreeg ik vandaag 2 oliebollen cadeau. Dat wordt zo the Witcher kijken met vette hap.
Nee? Bedoelt ze niet zon schattige friet stelende duif met 1.5 pootje.
Haha nee ik zie mijn moeder niet met een netje achter zo een vieze duif aan rennen en vangen
wow ik ging net even een rondje wandelen, sla de hoek om en loop opeens een fucking freaky wappie demonstratie tegemoet. Ze hadden allemaal brandende fakkels, echt nachtmerrie materiaal
Kan je vader toch voor haar doen?
Hahah nou toen ze net getrouwd waren kwam mijn vader met 2 witte duiven thuis die hij zelf had geschoten of mijn moeder die even kon klaar maken (was niet in Nederland) Dus ik zie het hem nog doen ook Mijn moeder heeft hem toen met de duiven en al weer naar zijn moeder terug gestuurd Dus dat maakt het de wil je duif als kerstdiner vraag nog vreemder.
Hahahahahahhaa zo’n dikke die alleen op patat heeft geleefd en 1 zo’n misvormd pootje heeft en dan zo sjiek op een schaal
Edit wat @Soy.peor zegt maar dan van beneden de patat grens. Ik hoorde trouwens gister dat er blijkbaar ook een bitterballengrens is onder de rivieren is t met draadjesvlees.
Hahah ja takje peterselie in zijn snaveltje op een bedje van sla
Blij toe dat ik Adele’s muziek niet blief:
Eerder een frietje
Haha ze hebben altijr een normaal pootje en eentje die lijkt op een hollandse garnaal.
Hahahaha nee een sigarettenpeukie of een klontje hash
Aah dat verklaart wel waarom ik hier in het Noorden altijd een kroket krijg met blokjes erin, terwijl ik met draadjesvlees wil!
Wat zit er anders in dan?
Een soort combinatie van vlees met ragout dacht ik. Die van van Dobben zijn echt heel lekker trouwens. En @Doperwt bij ‘mijn’ snackbar in het noorden kan je speciaal kiezen voor een draadjesvlees kroket.
echt goor dat, maar boven de rivieren in den haag hebben we ook draadjesvleeskroketten hoor! je moet alleen ff weten waar, want niet iedere snackbar heeft ze
Ahja, dat heb ik per ongeluk eens gehad. En ik denk ook geen goeie want het smaakte heel melig/weeiig.
Echt elke keer weer een deceptie. Ik kom zelfs uit een plaats nog noordelijker van Den Haag en daar was een draadjesvleeskroket ook de norm.
Ja, ik ook door lekkage, maar heb het uiteindelijk niet gered, dus ik hoop dat ik het af kan halen later.