Wat je even kwijt wil #57

Bij de bakker op de markt kreeg ik vandaag 2 oliebollen cadeau. Dat wordt zo the Witcher kijken met vette hap. :smiley:

7 likes

Nee? Bedoelt ze niet zon schattige friet stelende duif met 1.5 pootje.

8 likes

Haha nee ik zie mijn moeder niet met een netje achter zo een vieze duif aan rennen en vangen :joy:

1 like

wow ik ging net even een rondje wandelen, sla de hoek om en loop opeens een fucking freaky wappie demonstratie tegemoet. Ze hadden allemaal brandende fakkels, echt nachtmerrie materiaal

2 likes

Kan je vader toch voor haar doen?

2 likes

Hahah nou toen ze net getrouwd waren kwam mijn vader met 2 witte duiven thuis die hij zelf had geschoten of mijn moeder die even kon klaar maken (was niet in Nederland) Dus ik zie het hem nog doen ook :joy: Mijn moeder heeft hem toen met de duiven en al weer naar zijn moeder terug gestuurd :joy: Dus dat maakt het de wil je duif als kerstdiner vraag nog vreemder.

7 likes

Hahahahahahhaa zo’n dikke die alleen op patat heeft geleefd en 1 zo’n misvormd pootje heeft en dan zo sjiek op een schaal

Edit wat @Soy.peor zegt maar dan van beneden de patat grens. Ik hoorde trouwens gister dat er blijkbaar ook een bitterballengrens is :thinking::open_mouth: onder de rivieren is t met draadjesvlees.

3 likes

Hahah ja takje peterselie in zijn snaveltje op een bedje van sla :joy::joy::joy::joy:

3 likes

Blij toe dat ik Adele’s muziek niet blief:

1 like

Eerder een frietje

1 like

Haha ze hebben altijr een normaal pootje en eentje die lijkt op een hollandse garnaal.

4 likes

Hahahaha nee een sigarettenpeukie of een klontje hash

3 likes

Aah dat verklaart wel waarom ik hier in het Noorden altijd een kroket krijg met blokjes erin, terwijl ik met draadjesvlees wil!

5 likes

Wat zit er anders in dan? :astonished:

1 like

Een soort combinatie van vlees met ragout dacht ik. Die van van Dobben zijn echt heel lekker trouwens. En @Doperwt bij ‘mijn’ snackbar in het noorden kan je speciaal kiezen voor een draadjesvlees kroket.

1 like

aaaaah stooooooooppppp ik ga stuk van de ineenkrimping

6 likes

echt goor dat, maar boven de rivieren in den haag hebben we ook draadjesvleeskroketten hoor! je moet alleen ff weten waar, want niet iedere snackbar heeft ze

1 like

Ahja, dat heb ik per ongeluk eens gehad. En ik denk ook geen goeie want het smaakte heel melig/weeiig.

1 like

Echt elke keer weer een deceptie. Ik kom zelfs uit een plaats nog noordelijker van Den Haag en daar was een draadjesvleeskroket ook de norm.

2 likes

Ja, ik ook door lekkage, maar heb het uiteindelijk niet gered, dus ik hoop dat ik het af kan halen later.

1 like