Ik zou morgen met een vriendin gaan lunchen bij 1 van onze favoriete restaurants maar dat gaat natuurlijk niet door
Nu bieden ze gelukkig een groot deel van de gerechten aan voor afhaal dus we gaan dat doen voor het avondeten en eigenlijk is het nog beter zo want nu hebben we het lekkere eten, EN we kunnen chill op de bank hangen in pyjama terwijl we eten en de kat is erbij
Win win
Keek net een serie en had weer een trigger, meteen paniek in mijn hoofd en snelle ademhaling en alles. Nu wel iets rustiger gelukkig
Ben heel benieuwd naar de chaos volgende week op mijn werk. Met een beetje pech is het sleep, eat, work, repeat.
Ik ben zo blij dat ik voorlopig geen hordes chagrijnige, mondkaploze, asociale klanten meer aan mn kassa heb. Er zal bij t click en collect genoeg te zeiken zijn, maar gewoon een stuk minder mensen. Ben er zo blij mee.
Ik had afgelopen week het contactformulier ingevuld van een bedrijf om onze Vloer op te knappen. Ik dacht dan bellen ze me ff, maken we een afspraak en komen ze langs. Maar ik kreeg een reactie via de mail dat ik maar ff langs moest komen in de showroom om de mogelijkheden te bespreken. Dus vandaag daarheen. Zegt die man uiteindelijk ‘schrijf je adres en telefoonnummer maar op, dan bel ik je voor een afspraak om ff langs te komen’. Lekker efficiënt
Ahww Echt schattig dat je dit erbij noemt als voordeel
Hopelijk moet je dan niet nadat ze bij je thuis zijn geweest terug naar de showroom om door te geven wat je wilt
Er is in onze flat blijkbaar een zwerver klimmend uit het plafond vanaf de 2e verdieping gezien Echt wtf
Dat zou het wel af maken
Maar we willen schuren en lakken, ik mag hopen dat een offerte daarvoor maken wel lukt zonder dat wij nog een keer naar die showroom gaan
Ik drink rode wijn die al 6 dagen open is kan ik hier dood aan gaan
Ruikt en smaakt nog prima
Nee joh. Zou 'm wel vanavond opdrinken
Nee hoor, als het smaakt dan smaakt het. Anders proef je het gauw genoeg als ie zuur is geworden
Ik speel Zelda Breathe of the Wild op de switch maar ik krijg er dus immens stress van terwijl dat volgens mij niet per se de bedoeling is. Houd het wel bij Animal Crossing voorlopig 🥲
Ik game best veel maar kreeg ook stress van dat spel. Mensen denken oh leuk Nintendo spel zal wel chill zijn maar botw is een verdomd lastige game.
Ja maar echt, ik heb me net suf zjtten googlen en al die enge dingen die ineens aangerend komen en dat je ineens naar beneden tieft bij een misstap en überhaupt om me heen kijken met de joystick vind ik heeeel moeilijk
Speel je handheld of met controller? Want ik raad voor botw de procontroller aan is een stuk makkelijker.
Met controller! Maar blijkbaar is dat dus al lastig voor deze onervaren gamer 🥲
Ik lig in bed en mn baby slaapt naast me en ik moet er zo vaak aan denken hoe fucking eng het zou zijn als ze opeens haar ogen open zou doen en dan met een volwassen mannen stem zou zeggen ‘ik ben geen baby hoor’ oid. Krijg daar echt de kriebels van bij dat idee
Soms voelt het echt alsof we midden in de ghetto wonen joh
Iraanse ook wel. Je moet iig doen (alsof) je het wil aanbieden (stiekem wil je het niet weggeven). Iets met dubbele lagen cultuur en (ceremoniële) gebaren
Ook bij betalen in winkels etc is het standaard-antwoord “nee hoeft niet, bent u niet verplicht”(wederom, tuurlijk moet je wel betalen).
Kleine scorpio vond het maar zo raar bij mijn 1e vakantie daar dat mijn ma toch steeds de taxi rit etc ging betalen terwijl die meneer eerst volhield dat het niet hoefde