Wat je even kwijt wil #57

Love m’n nieuwe woonplek, maar m’n was hangt nu al drie dagen aan de lijn en is nog steeds niet droog. 99% vochtigheid hier.

7 likes

Ik zou eerder zeggen dat iedereen in de rij voor de Bijenkorf/MediaMarkt/Rituals staat dan in de supermarkt, die is morgen tenminste ook nog open

3 likes

Jaaaa hoor mijn nieuwe guilty pleasure

4 likes

Ja ik heb ook helemaal geen zin om te koken dus het wordt indiaas!

@TheOne hier is het altijd druk en ik ben bang dat alles leeggeroofd is! Dus helemaal prima zo

3 likes

10/10 can recommend borduren :tipping_hand_woman:

6 likes

4 likes

Ik ben benieuwd wat er met mijn op campus tentamen van maandag gaat gebeuren als er een harde lockdown komt.

Met andere woorden: ik wil NU weten of het door gaat of niet want dan stop ik met leren. :sweat_smile:

5 likes

Rot vuurwerk, gaat vast hele nacht door straks na persco he. Ik trek dit niet

1 like

Ik eet al 24 jaar geen vlees, belt mijn moeder net: ja nu we met kerst niet meer ergens kunnen gaan lunchen; wil je iets met kip? Of eet je wel duif? Euh mam wat heb je gedronken :joy::joy: Ik zo heb je mij dat de afgelopen 24 jaar ooit zien eten? Ik heb uberhaupt nog nooit duif gegeten. Ja nee ik dacht misschien met kerst wel. Euh nee :joy::joy::joy::joy::joy:

22 likes

Ah wat rot dat je daar zo’n last van hebt. Helpt een goede noise canceling koptelefoon niet?

Van welk nr is dit een sample van?

Ik hoor ‘Have you ever been mellow’ :relaxed:

5 likes

Nee want zijn echt bommen hier. En wil gewoon niet hele avond zo’n ding op want voelt niet prettig en het is ook niet constant zeg maar qua vuurwerk.

Ik heb wel oordopjes in die decibel onderdrukken, vind ik fijner dan heel ding op noodgedwongen.

Sorry, is echt een soort straf voor mijn gevoel om die te gebruiken echt heel stom

Snap ik hoor, super vervelend. Sterkte, hopelijk valt het mee vanavond

2 likes

@Neroli ja mellow idd!

1 like

Ik ben aan het twijfelen of ik morgen mijn lippen ga laten bijvullen. Vind het een beetje zonde van het geld maar krijg ook niet meer veel kans om het ergens anders uit te geven met die lockdown

Iewwww duif??? Mensen eten die vliegende ratten :flushed::flushed:

11 likes

Gisteren was ik bij m’n moeder zegt ze dat mijn broer voor ons allemaal kerstcadeaus gaat kopen, doen we normaal nooit
Vandaag spreek ik m’n zusje op de app zegt zij ook dat ze voor iedereen wat heeft
Ja dan sta ik dus vet voor lul zonder iets

Dus vanmiddag in de spits de stad in maar omg was binnen een uur klaar ben echt zeer tevreden met mezelf

5 likes

Yesss, thanks!!

Lekker nummer :sunglasses:

1 like

Ja ik snap nog steeds niet hoe ze daarbij kwam want ze heeft dat zelf nog nooit van haar leven gegeten :joy: Alleen mijn vader, maar die man eet alles qua vlees :joy:

Edit: ze bedoelde trouwens niet die vieze ratten die hier rond vliegen haha mag ik hopen.

3 likes