Heb een pakketje van Vinted binnen en meine gute wat een lucht hangt eraan. Alsof ze dacht: ik spuit nog even lekker wat parfum erop voordat ik het wegstuur. Zelfs m’n handen ruiken ernaar terwijl ik het maar even vast heb gehad
Ik had het over alcohol in de auto net mijn vader, zegt hij: eigenlijk is het ook wel netjes dat je niet drinkt.
Laten we het maar niet hebben over de wiet in mijn huis. (Best vaak krijgen mensen dan het idee bij mij dat ik heel erg braaf leef dan maar ze vergeten vaak dat er meer bestaat dan alleen alcohol)
ik heb veel tiktoks voorbij zien komen van vinted/depop verkopers waar ze dit letterlijk doen🦆
Even een nachtje laten weken in lauw water met azijn! Zo krijg je alle geurtjes weg (ook zweet lucht). Misschien wist je dit al maar dacht tip het even!
Waarom is Stef Bos echt continue op tv met zijn liedjes en waarom moet mijn vader alles daarvan kijken
Ik krijg maandag schijnbaar een elektrisch chilldekentje van de kerstman.
Samenvatting
Eigenlijk krijg ik hem van mensen van een forum omdat ik dus gezeik had met mijn energiemaatschappij en de hogere kosten voor gas nu. Zo lief. Kreeg van de week ook al brownies van iemand daar. Sowieso de lijst met dingen die ik van mensen daar heb gekregen (in 7 jaar tijd) is echt belachelijk lang.
Ik ga al aan de gluhwein hoor, stik er maar in!!!
Eindelijk weekend maar het was zo’n spannende en drukke werkweek dat ik me steeds niet besef dat het weekend is. Sowieso moet ik mijn telefoon en mail in de gaten houden maar elke 5 minuten kijken is ook wel overdreven.
En ben voor het eerst in weken een middag alleen thuis. Weet niet wat ik met mezelf aan moet.
Ik heb een brief dat ik een maand zorgtoeslag moet terugbetalen kutzooi. Ik snap ook niet waarom en dacht het ruim op tijd stopgezet te hebben.
Ik stond net bijna te janken bij mijn pt-les. Het was zo zwaar en ik moest echt mentaal even doorzetten. Maar het is gelukt en nu lig ik voor pampus op de bank.
Grapje. Ik ben alleen thuis de hele avond met de kinderen 🥲
1 februari begin ik met mijn nieuwe baan en als cadeautje voor mezelf en om het te vieren ga ik een bieb abonnement kopen . Dat wilde ik eerder al maar toen was het financieel niet mogelijk. 10 januari nog even twee weken op vakantie en dan kan ik heerlijk lezen!
Vanmorgen gewandeld in de mist en we zagen de wilde paarden.
Net rondje hardlopen in de mist, schrok me een ongeluk van dat rot vuurwerk
wel fijn dat ik toch nog een nieuwe poging krijg voor een lockdown glow up, ben benieuwd of t nu wel lukt
Ik dacht hetzelfde, maar dan met het bakken van zuurdesembrood. Wordt het deze of een van de volgende lockdowns dat ik er eentje ga bakken? Ik ben benieuwd.
Ugh ik moet boodschappen doen maar ben bang voor chaos
Het is chaos
Misschien maar eten bestellen dan
Ik denk dat ik weer een poging tot een nieuwe creatieve hobby ga doen in mijn weekje vakantie. Breien ging me vorige lockdown niet goed af, dus misschien borduren eens proberen.
Als het kan, zou ik dat lekker doen. Ik ga maandag tijdens werktijd wel een nieuwe poging wagen.
Bij mijn albert heijn was het nog nooit zo rustig als net. Succes!