Wat je even kwijt wil #57

Mijn santa houdt het spannend dus ik poep een beetje in mijn broek

5 likes

Ik ben ook benieuwd of het geen secret new year wordt :sweat_smile:

2 likes

Wij doen cadeautjes met gezin, gewoon klein, niks groots ofzo. Maar mijn vader en broertje wachten altijd tot het laatste moment met alle shit kopen. En nu al die berichten dat de winkels dichtgaan. Online shoppen is natuurlijk nooit op tijd binnen haha. Denk dat het dan maar kerst in de zomer wordt bij ons :joy:

3 likes

Even een moment stilte voor Henk Krol :pray:

17 likes

Huh geen kans voor wat :joy:

2 likes

Te winkelen denk ik?

1 like

Wtf hahaha je hebt toch onbeperkt aantal rondes daar joh

Hij bedoelt thuisbezorgen denk ik? Ik hoop dat hij hier doorheen komt :joy:

1 like

Ok ok, ik praat nu met 5 meiden via Bumble en heb een meid overgehaald om volgende week mee te gaan naar yoga! :anguished:

14 likes

Ben vandaag aan het werk en mijn bril wordt elke keer nat van die kut miezer mist die er hangt.

1 like

Als ik nu een schaal oliebollen voor mn neus had had ik ze allemaal opgevretn

6 likes

De vrouw die mijn ticket scande bij de bios vroeg of ik naar Spider-Man: no time to die ging :joy:

Snap de spraakverwarring 100% hoor, klonk gewoon zo grappig

4 likes

Kreeg bericht van advocatenkantoor “u bent door uw energieleverancier inmiddels op de hoogte gebracht van het faillissement…” ehm nee :sweat_smile: maar lijkt wel te kloppen.

Deze week worden onze kerst/week boodschappen bezorgd. Wij hebben sinds we op onszelf wonen een boodschappen budget waar we onzelf goed aan houden maar nu met Kerst geven we wat meer uit. Dat extra bedrag hebben we gedurende de afgelopen maanden gespaard hiervoor maar het voelt echt heftig om (voor ons doen) zoveel geld uit te geven aan boodschappen.

8 likes

Wow dit is gewoon deel 4
No Time to Die at Home

5 likes

ik zou hier ook wel van balen hahahaha

1 like

Heb kijk gedownload op de tv maar de ondertiteling loopt steeds verkeerd 🥲🥲 irritant
Hopelijk volgende afl wel goed

1 like

Blijkbaar dat een buurman ervan overtuigd is dat er twee vrouwen op mijn adres wonen, terwijl ik toch echt de enige ben. Ik vermoed dat hij in de war is door het verschil tussen mijn werk- en privé-look en ik ben hier echt net iets te enthousiast over. Overweeg nu à la Killing Eve een hele serie alter ego’s te beginnen.

70 likes

Hoofdkantoren die bedenken wel wat. Eerder inventariseren ofzo weet ik het.

Het was hier ook echt zo druk in de stad dat mensen in de rij stonden voor de parkeer automaten. Ik dacht dat het gewone zaterdag drukte was maar dan erger vanwege kerst volgende week. Had even het nieuws gemist.

Jij bij de bios:

4 likes