Is het te laat om dit weekend nog de kerstboom op te zetten?
Ik had gisteren een daglichtlamp besteld. Expres een gekozen met levering de volgende dag. Komt die natuurlijk net op een moment dat ik vandaag niet thuis ben, dus ik pas het aan naar een afleverpunt. Is de levertijd ineens maandag?
Nee hoor, 27 december is dat pas te laat!
Neehee. Dat wordt weer haar kweken om het vervolgens te doneren
Vind dat echt zo vreselijk. Ik snap het allemaal wel hoor, maar ik ga elke zes weken en als ik dan niet ga wordt het een klitterige bende op den duur. En van die lelijke plukken aan de onderkant. Het voelt zo slonzig dan
Vooral als je kort haar hebt, dan heb je op een gegeven moment een lengte dat het net niet is. Ben blij dat ik krullen heb, dan kom je nog een beetje mee weg
Ik ga straks een hele lange tocht op de ebike maken, helemaal zin in. Op avontoer
Dit heb ik ook vaker gehad, dat PostNL zegt dat het pakket de volgende werkdag afgehaald kan worden. Maar ik kan het eigenlijk altijd dezelfde dag nog gaan afhalen. Hopelijk geldt dat voor jouw pakketje ook!
Ja hier hoop ik ook op! Kan wel wat daglicht gebruiken haha
Gaan het zien
Ik ben een weekendje weg in het buitenland en nu heb ik gisteren ineens keelpijn gekregen en rillingen zo maar testen, maar ik hoop zo dat het geen corona is, want dan moeten 2 vriendinnen nog 3 uur met mij in de auto
Kunnen we even met de lockdown wachten en daar maandag mee beginnen. Ik heb zondag een verjaardagslunch. Heel egoĆÆstisch van mij
Zo raar; ik was net naar de zeeman omdat ik een kersttrui wilde kopen voor onze baby. Ze hebben foute kersttruiendag op de opvang maandag en dinsdag. Dus dat deed ik en toen kreeg ik een sneer van de verkoopster dat het nu ineens druk wordt door mensen als mij (door die mogelijke lockdown) en dat het winkelpersoneel nu geen kans heeft .
Maar ik zou sowieso gaan.
Huh het winkelpersoneel moet sowieso toch ook werken? Of willen ze die nu een hele dag laten shoppen in hun eigen winkel?
Ik ga zo ook even bij de zeeman/hema pantyās halen omdat dat sowieso al het plan voor vandaag was.
Ja, geen idee. Vond het zo raar, wist ook niet wat te zeggen. Niet iedereen rent ineens naar de winkel om te hamsteren oid
Oh please nooooo, ik moet straks nog naar de Action
Ja snap ik! Ik zou er ook flabbergasted staan. Ik zou dit soort dingen normaal op donderdag avond doen ivm de zaterdag drukte. Aangezien de winkels om 17:00 uur sluiten en mensen ook gewoon werken blijft er vrij weinig over dan op zaterdag gaan.
Ik kom net ook van de bouwmarkt af, moet nog een plafond schilderen na die lekkage. Dus nu kan ik in de vakantie iig aaan de slag
Wtf dit is toch niet het probleem door de consument heel ongepast!
oh help ik ben mijn ouders geworden, ik slaap tot half 10 en dan heb ik uitgeslapen
Ben ik blij dat secret santa al is geweest en ik verder geen kerst gedoe met cadeaus heb haha.