Jaaa, hier kan ik echt niks mee!
Ah ik ging kijken, maar dat is pas in 2023 wauwie. Wel bedankt voor laten weten!
@ScrantonStrangler @pastelzwart @Autumn misschien voor jullie nog wat
Nee in ‘t Mecc!
Toevallig dat ik hier vanmiddag op het werk nog over klaagde toen de baas op frietjes had getrakteerd en ik met dat stomme vorkje de frikandel niet doorgesneden kreeg
Ja ik dacht ook aan een frikadel haha daar krijg je dit altijd bij
Dit is ook voor (sommige) rechtshandigen een klote ding
Ben echt klaar voor de komeet die de aarde verwoest. Jammer van de kerstcadeautjes en t eten maar ben er klaar voor.
Angela de Jong heeft haar Apple watch als ring om, crazy fashion hoor
Wat is perst?
Pre kerst. we zijn nogal van de flauwe grappen. We vieren ook de prejaardag
Bleugh ben net pas klaar met werken een klant kwam nog wat ophalen. En dankzij mijn fantastische uitstel gedrag begon ik er pas vanmiddag aan. Resultaat nog niet gegeten, mijn huis is een tyfuszooi, compleet gesloopt en waarschijnlijk leer ik er helemaal niks van voor een volgende keer
Nu eerst maar en zak chips naar binnen werken als avond eten.
Ik ben nu pas klaar met flink jeeez
Ik werd net wakker en toen besefte ik me dat het zaterdag is en ik niet hoef te werken . Maar toen kwam ook het besef dat het advies voor de lockdown geen droom was . Mocht het doorgevoerd worden, heb ik geluk dat ik vandaag nog naar de kapper ga
De kapper gaat toch niet weer dicht
Ik ben gelukkig gister geweest. En ben blij dat ik mijn geld bij haar heb achtergelaten. Ze was nu alleen maar aan het werk voor een eventuele lockdown. Zo triets!
O jawel, net als alle andere winkels en diensten die geen supermarkt zijn
Pfft nou ik weet wel waar ik mijn dag doorbreng. We gaan zo kijken of we een auto kunnen regelen en dan naar de bouwmarkt. We zijn na kerst eindelijk eens een week vrij en wilden dan de laatste dingen in huis doen. Vandaag dan maar alvast alles halen.
We zijn in de eerste harde lockdown verhuisd en dat was echt ellende met klussen. Alles dat je niet had, kon je pas een of twee dagen later ophalen of per post krijgen en niet even van tevoren bekijken.
Ik overweeg om snel nog een emmer muurverf te halen voor ik straks wil beginnen en niet kan vanwege een lockdown.
Wel op kijk.nl! Ik vind het wel demotiverend dat die seizoenen uit 300 afleveringen bestaan, dan voelt het echt als werk om dat allemaal te bekijken.
@Krabsalade ik ben ervoor om kerst naar januari te laten verplaatsen. Dan hebben we meer tijd om er naar toe te werken en dan hoeft Jan/Feb niet zo lang zo deprimerend te zijn