Wat je even kwijt wil #57

Eerste (en mogelijk ook wel laatste HAHA) crisp bestelling is bezorgd. Nu lekker pizza afbakken en morgen ontbijten met croissantjes :heart_eyes:

3 likes

Ik kan niet wachten om thuis mijn kerstpakket uit te pakken! Het is een zware doos​:christmas_tree::heart_eyes:

3 likes

Pfoee ik had vandaag een opdracht met groep 8 kinderen op een basisschool en het heeft maar een halve dag geduurd, maar ben zo intens moe nu. Ik ben overduidelijk geen kinderen gewend, jeetje ze slurpen al mijn energie op.

2 likes

Wajooo ik heb een linkshandige schaar gekregen voor (p)erst. Wat maak dat een verschil zeg. Ik kan eindelijk een schaar goed vasthouden.

5 likes

heb m’n vriend net uitgezwaaid op het vliegveld na 4 maanden samen te hebben gewoond

nu wel een beetje sip :crying_cat_face:

13 likes

Ik heb echt nog helemaal niet het idee dat het volgende week kerst is. Ik vond dat vroeger zo’n gezellige periode, maar kom nu nooit meer in die sfeer. Ik werk nu 10 jaar voor deze werkgever en december is de drukste maand. We mogen ook geen verlofdagen opnemen in december. Nu kerst ook nog eens in het weekend valt, is het helemaal flut :sweat_smile:

14 likes

Ik heb een linkshandig broodmes, ook echt een aanrader!

1 like

@fahrenheit451 ik mis nog linkshandige botermesjes! Kan nooit fatsoenlijk smeren met die krengen haha

4 likes

Ja dit heb ik ook, nu is het altijd “ineens” kerstavond, terwijl ik me elk jaar voorneem op tijd de kerstboom te zetten enzo, doe ik ook wel, maar echt in die sfeer kom ik ook niet meer.

5 likes

Ik ben best wel brak maar ben zooo productief geweest vandaag! En ben mega vrolijk en zin in kerst WOOHOO

3 likes

Zonde he. Vroeger liep ik dan door de stad, alles leuk versierd en verlicht, kerstfilms kijken en uberhaupt kerstvakantie hebben. Maar helaas. Volgende weekend gewoon schoonmaken en was wegwerken etc :sweat_smile:

5 likes

Bounty wordt zo ondergewaardeerd. Eet er nu een, echt heeeeerlie

46 likes

Popcorn gemaakt, zout op geflikkerd en lekker een groot glas nep crystal clear.
Hots. wilder kan deze vrijdag avond niet.

9 likes

Krijg spontaan pijn aan mijn tanden hiervan

Ik lig al in bed en ga als het meezit (geen feestende buren) zo lekker slapen. Heerlie de peerlie!

1 like

Ik weet niet meer wie het waren die tickets zochten voor Stromae. Maar er zijn extra data in Brussel en kon zo plaatsen kopen.

6 likes

Ik dacht zet een kerstfilm op om in de stemming te komen. Kwam iets Zweeds tegen, dus dacht oke leuk :+1:t3:

Is het helemaal geen film maar een serie van 4 seizoenen en niet kerstig ook

1 like

Zet Rieuke op

2 likes

Neh jong is die alweer op t vrijthof dan

Dittt!!! Mis ik voor linkshandigen. Echt mijn allergrootste irritatie als je dit kloteding weer eens ergens krijgt

@fahrenheit451 @tessel

10 likes