Ik heb dat zelf eigenlijk met alle ingrijpende veranderingen in huis. Als ik een muur verf vind ik het standaard lelijk de eerste 2 dagen… Vaak kwestie van wennen ook
Ja het is meer dat ik echt een beeld/plaatje in m’n hoofd had van hoe het moest zijn, ook qua kleuren met de rest van de spullen en muren, en het komt echt niet overeen met dat beeld. Maar ja ik geef het ff tijd, thanks
Ja precies dit, ik had een deel van m’n muur lila geverfd en in het begin dacht ik ook wtf heb ik gedaan Inmiddels ben ik verliefd op de kleur en zou ik niks anders willen.
Ik had dat dus met mijn woonkamergordijnen, maar vind ze nu wel oké.
Het is digitaal en heb helaas verder niemand die het wilde doen. Ik betwijfel overigens dat die ander zijn gemoedstoestand effect zal hebben op de diagnose. Meer op mij persoonlijk Maar als iemand anders het doet net zo goed.
Kan je het ook niet online terug kijken?
Jaa echt he? Ik kocht vaak de geurstokjes en ze gingen heel lang mee en roken goed sterk. Maar nu is het flesje al na een week op de helft en ruikt het niet meer zo sterk. Ook de “luxe” lijn niet meer.
Vorige keer kon dat niet!
Ik heb vandaag qua werk echt nauwelijks wat te doen en door thuiswerken gaat het nog trager
edit: ik heb een bezigheid gevonden want ik kan mijn kerstcadeau kiezen
Ik heb het nummer ‘Let me down slowly’ net ontdekt en de melodie komt me echt ziek bekend voor, iemand die weet wat ik bedoel?
Echt zo stom, met oud&nieuw ben ik dit jaar voor het eerst “alleen” (eigenlijk altijd al maar goed, dit jaar dus echt letterlijk en figuurlijk) en heb enorm de drang dat ik iets moet doen. maar het kan niet eens want ik heb storingsdienst 1 januari. Dus nu ga ik zoals ieder jaar maar weer sad rond hangen op twitch.
Oh jammer. Misschien toch je kerst gezelschap overhalen.
Je bent niet de enige 🥲 vriend met wie ik het vaak wel vierde is die dag ergens anders en mijn ex bff met wie ik het 5 jaar vierde tja dat is niets voor niets een ex bff haha.
Dus ik ben ook alleen maar ik denk dat ik naar een van mijn ouders ga, dus geen oud en nieuw vol drank en gezelligheid maar misschien ook niet eens zo erg.
Ik merk zelf dat ik bij zulke dingen (niet bij meubels, maar andere grote dingen in huis) altijd even moet wennen. Vaak ook omdat het vrij bepalend is en het om een groot oppervlakte gaat en je hebt een bepaald idee ervan in je hoofd, maar in de realiteit ziet het er dan toch anders uit. Probeer het even los te laten zodat je het wat tijd kunt geven.
Iemand had geen mondkapje op in de trein en werd aangesproken of die het even op wilde doen. Maar de 10 anderen die hem letterlijk op hun kin hadden zitten of onder de neus, die worden niet aangesproken?? Hallo dan helpt het toch ook niet, snap het verschil niet. Moet het alleen voor de sier ofzo?
Woohoo ik heb lekker vakantie tot 6 januari! Even bijkomen na deze drukke maanden.
Het kantoor waar ik werk gaat 2 weken dicht voor de feestdagen, dus ik was vandaag op kantoor om nog wat laatste dingen te regelen. Ik was de enige samen met mijn baas, en die had al bedacht dat we er een kort dagje van zouden maken. Ik zit nu dus alweer in de metro Heerlijk zo’n korte dag en al helemaal als het onverwachts is
Ik zit eens te kijken naar sociale huurwoningen in mijn gemeente (niet dat ik interesse heb of uberhaupt kans maak). Ik zou obv mijn inkomen vanaf 633,26 per maand mogen reageren, staan er drie huizen op voor precies 633. Naaiers
Ik wil echt masterchef australia bingen maar vind zo stom dat t niet op netflix of prime of videoland ofzo staat pff
People let your light shine…