Wat je even kwijt wil #57

Ik heb nog een borduurwerkje liggen, al meer dan een jaar. Ben daar vorig jaar tijdens die lockdown aan begonnen, ik heb géén zin meer maar aan de ene kant wil ik het ook wel afmaken. Ik moet nog iets van een Franse knot enzo. Kan ik je daar een bericht over sturen? Heb ook wel foto’s van dat werkje.

3 likes

Dus als je een gebroken been hebt, moet je gewoon hardlopen? Of valt dat onder de overige 10 %

1 like

Neehee, dan moet je iets anders zo zwaar trainen dat je je been niet meer voelt. :joy:

2 likes

No pain, no gain :muscle:

2 likes

Haha ja wat een ei. Ik zei ook , dus als je al met een erfelijke ziekte wordt geboren, kan dus die overigere 10 procent je helpen? Ewl die hele gedachtegang. Wel goed dat je sport hoor btw haha :partying_face:

2 likes

Schijnt gezond te zijn. Plus het maakt mijn kop leeg. Sommige mensen worden ontspannen van borduren, ik moet gewoon met wat gewichten hijsen om ontspannen te worden

1 like

Tuurlijk! Of het omatopic! Daar zitten we met meer borduursters!

@Schaakmat Sporten kracht/cardio en gewoon wandelen is zo chill om je hoofd op nul te krijgen.

3 likes

Ahh, never forget. Dat gladde gevoel van je tanden. Volgens mij heb ik wekenlang continue mijn tanden gelikt. Had dan ook 4 jaar zo’n klote-beugel dus was echt weer wennen.

1 like

Ik ben al twee weken ziekig en sommige dagen komt het eruit zoals vandaag. Maar het is echt irritant, want ik ben niet écht ziek. En het lijkt ook heel erg op corona maar dat is het niet. Maar ik voel me wel echt belabberd, ik wil de hele dag in bed liggen maar dat kan niet.

En ik heb ook nog eens een kriebelhoest die maar niet overgaat.

2 likes

Fijn ik moet er toevallig achter komen dat vrouw waar ik gisteren naast zat corona heeft. Niemand zegt iets op het werk verder. :expressionless: Wel nu naar huis gestuurd nu ze het weten van me.

Kun je niet iemand anders vragen om mee te gaan? Het gaat om jouw diagnose he niet om hoe diegene zich voelt.

misschien is het wel onderdeel van het onderzoek en is het een test hoe ze ermee omgaat

2 likes

Ik denk dat ik net iets te fanatiek dat stokje van de zelftest in mijn neus heb gestoken. Ik was bang dat ik te ondiep zou gaan maar ik heb nu gewoon pijn in mijn gehoorgang ervan :sweat_smile:. Gelukkig wel negatief! (Had geen klachten, maar we gaan vanavond bij vrienden langs en hebben onderling afgesproken vandaag voor de zekerheid allemaal een zelftest te doen)

2 likes

Ik heb zooveel behoefte aan vakantie. Kan me nergens meer op focussen en ben mega prikkelbaar :sob: Nog 1 week…

2 likes

Mijn nieuwe gordijnen zijn net opgehangen en ik geloof dat ik het niet mooi vind :sob::sob: Ze waren superduur (niet duurder dan andere gordijnen maar gordijnen zijn gewoon teringduur) en ze zijn zo donker. Ik denk dat het komt doordat je er van binnen af naar kijkt met het tegenlicht dat van buiten komt (want als ik ernaast sta en de stof vasthoud zodat het licht er van buiten op valt is de kleur wel goed), maar voel me er zo kut over. Ben echt blij met alles wat in m’n nieuwe appartement staat en alle kleuren en dit is zo’n tegenvaller, weet echt niet wat ik ermee moet of ervan moet denken, godver :-1:

1 like

wacht even tot je het savonds hebt gezien met je lampen aan, misschien is het dan juist heel mooi!

2 likes

Biecht; ik vind The Streamers helemaal leuk om te kijken (vind VVAL ook geweldig) en vind het stom dat het op 2e Kerstdag is. Zit dan met familie die dat echt niet wil kijken. Terugkijken kan niet en opnemen kan ook niet met onze tv :upside_down_face:

2 likes

Ja dat is precies wat mijn vader ook zei (die heeft geholpen met de rails en de gordijnen ophangen), maar dan zit ik dus alle uren dat het licht is wel tegen gordijnen die ik eigenlijk te donker vind aan te kijken.
Sorry als ik als een ondankbare zeurpiet overkom maar heb het (uiteraard) gewoon zelf betaald en vind dat ik best een pietje precies mag zijn ook wel als het gaat om m’n eigen huis en zoiets bepalends als gordijnen.

3 likes

Hier is het buiten ook erg grijs vandaag, misschien dat kleuren beter zijn op dag met ander licht?

1 like

Ja hier ook grijs buiten, lief dat je meedenkt en reageert (@ezw ook) :blush: Ik moet het maar even laten en eraan wennen misschien, en dan hoop ik dat het goedkomt ofzo.

2 likes