Hahaha mijn vriend wil mn ouders meenemen op wintersport in januari en dat is pas net besloten. En nu vraagt mijn moeder of hij al een huis op het oog heeft
Ohhh hoe vaak ik dan gewoon ga slapen en de volgende ochtend spijt heb 🥲 haha
Oeh welke heb je gekocht? Sowieso is elektrisch poetsen top.
Haha beter bereid je ze er op voor dat ze 2 à 3 dagen voor vertrek zullen horen waar de reis heen gaat.
Wat voor manier dan?
De Oral B io 9. Hij heeft een schermpje en allemaal verschillende standen. Ook speciaal voor gevoelig tandvlees en ik merk na 2 dagen al verschil. Hij houdt via een app op mn telefoon bij hoe goed mijn tandenpoetsbeurt was. Ik heb dit nog nooit gevoeld voor een tandenborstel
Heb gisteren mijn kerstpakket gehad en daar zat een onwijs mooie grote rugzak bij waar ik super blij mee ben omdat ie ontzettend handig is. Zo blij, dat ik hem vol trots aan mn vriend liet zien en later zette ik hem op de trap zodat ie naar boven kon. Ik ga net naar bed, zie ik dat mijn vriend hem in bed heeft gelegd als grapje. Nu heeft meneer nachtdienst en dan slapen we altijd apart, maar ben benieuwd hoe hij straks kijkt als ie zijn werk handschoenen in zijn bed ontdekt, beide tot een middelvinger gevouwen.
Dat hoop ik ook!
Oh Beau die het even niet meer trekt na het stukje over Peter R. de Vries…
Haha ik kijk met mijn vriend naar Mr. Frank Visser doet uitspraak. En voor de grap zeg ik eens kijken wat zo’n huis kost in Middelharnis (want grote huizen en ziet er wel tof uit). Heb ik gelijk het huis van de mensen uit de aflevering te pakken 🥲
Makelaar doet er wel verstandig aan dat niet te noemen want ze komen naast een nare vrouw te wonen.
Ugh ik lig al sinds half 11 in bed want kapot moe maar ik kan niet slapen!!
Ben zo moe, ogen branden gewoon en heb eeecht geen zin om te gaan werken vandaag. Lig veel liever thuis op de bank
Ik heb spijt dat ik gisteren niet de late dienst heb aangenomen inplaats nu vroeg op te moeten staan.
Ik heb 101 stress symptomen, waarvan ik constant misselijk/kokhalzen echt het naarst vind. Nog 2 weekjes tot de vakantie.
Vanmiddag deel 2 van mijn ADHD-onderzoek, maar dit keer is er nog iemand bij (naast de psycholoog). Alleen die persoon is de hele week al niet helemaal zichzelf, dus ik ben nu extra nerveus voor het onderzoek. En omdat 'ie zichzelf niet helemaal is deze week is het soms daardoor wat ongemakkelijk. En dat trek ik me teveel aan, ook al hoeft dat absoluut niet, maar mijn hoofd wil daar nog niet aan (heel irritant).
En een ‘vriendin’ negeert weer eens dingen die ik tegen haar zeg en reageert weer eens lekker selectief. Doet ze overigens altijd. En dan uiteindelijk roept ze dat ik niets verteld heb. Jawel, dat heb ik wel, Truus, maar jij luistert/leest gewoon niet. Soms vraag ik me weleens af waarom ik nog bevriend ben met haar (niet alleen hierom).
Bijna over een kettlebell gestruikeld in de sportschool. Ruim die tering gewichten op als je klaar bent
Ik ben een beetje een Nieuwe Vriendschap aan het sluiten met iemand die ik via werk ken en wat is dat toch leuk! Een soort daten maar dan zonder de high stakes en teleurstellende seks.
Eigen schuld, moet je maar niet sporten Heb deze week nog iemand gesproken die beweerde dat 90% van alle gezondheidsproblemen kon worden opgelost met sporten.
Heb vandaag een kantoordag, geen reet te doen. ik wil gewoon thuis zijn en borduren.