Wat je even kwijt wil #57

Of een reep en een tube tandpasta.

1 like

Teach me your ways! Ik heb nu serieus 3 matches en er is 1 meid die mij heel leuk en aardig lijkt en dichtbij woont.

Ik chat nu het meest met haar en zou wel willen afspreken. Wat doe jij dan meestal voor een eerste ontmoeting?

Ik ben alleen bang dat ik zwaar wanhopig over kom nu, hahahaha.

Vrienden maken op deze manier blijft toch een beetje gek vind ik terwijl ik echt 0 moeite had met online dating.

3 likes

Ik werd net gebeld door de staatsloterij en ik vind die gesprekjes meestal wel gezellig en dan zeg ik aan het einde gewoon nee sorry maar bedankt, maar dit was echt een hele slinkse nieuwe manier van verkopen. Heb meteen een klacht ingediend

3 likes

Jaaa vind ik doodeng… weet niet waarom. Maar misschien bij een volgende match maar eens proberen.

2 likes

Geweldig boek! Wat tof! Hele mooie voorkant. Klinkt ook als handige recepten. Je post wel een foto denk ik van het eerste bakding wat je eruit hebt gemaakt :grin: Heb je ook kookboeken van die tijd? Ik wil nog graag een kookboek van de tweede wereldoorlog periode. In die periode schijnen we in Nederland super gezond te hebben gegeten (begin dan, niet de hongerwinter) en er zijn veel tips gedeeld in die tijd om zoveel mogelijk te gebruiken en zo min mogelijk te verspillen.

2 likes

Hier ga ik echt stuk om. Al die koppies haha.
Love LotR.

5 likes

Ik heb ook een paar keer afgesproken via bumble bff en ik ging dan meestal koffie drinken, of ergens een sapje halen. Ook een keer brunchen.

Mijn voorkeur is wel koffie halen ofzo want als het niet klikt dan hoeft het niet al te lang te duren.

1 like

Nee joh, de meesten vinden het ongemakkelijk om te vragen af te spreken en iemand moet die stap nemen! Meestal ga ik wandelen, in de winter heb ik weleens in een museum afgesproken, dan heb je gelijk wat om over te praten!

1 like

Ik ben met mijn beide matches ergens wat gaan drinken, gewoon overdag rond 14u bijv. Dan heb je max 3 uur tot alles dichtgaat dus dat leek me prima voor zo’n eerste afspraak. En dan hadden we buiten voor het cafe afgesproken zodat we elkaar even in real life konden ontmoeten en dat ongemakkelijke momentje buiten hadden i.p.v. binnen in een eventueel druk cafe haha.

Eerste keer kaneelsterren: 10/10

8 likes

Ik keek vandaag op verhuisdieren.nl en nu wil ik alle katten daar adopteren :sob:

10 likes

Hahaha dat sowieso
heb het opgezocht en hij maakt het goed dus ga zo met een gerust hart slapen :joy:

——————

Ik heb een nieuwe serie op NPO ontdekt maar mag de rest pas zaterdagavond bingen :sweat_smile:

1 like

Welke serie :tipping_hand_woman:?

2 likes

Zodra ik gebakken heb post ik zeker in het baktopic. :blush:
Kookboeken uit die decennia heb ik niet. De vroegste is een Margriet-kookboek uit de jaren '60 maar ik weet niet zeker of die mijn laatste opruimactie heeft overleefd. Hij staat in ieder geval niet meer in de kast.
Het nadeel aan hele oude kookboeken vind ik dat er vaak veel vlees gebruikt wordt en dan met name orgaanvlees. :cold_sweat:

4 likes

Zina! Je moet er denk ik wel van houden maar ik vind het een leuke serie.

2 likes

Welk boek heb je gekocht? Ik ben nu heel benieuwd haha!

1 like

@Boondigga Zie bovenstaande post (waar ik op antwoord). :smiley:

1 like

Ik wil naar bed maar mijn wasje duurt nog een half uur🥺

Omg ik heb een nieuwe elektrische tandenborstel en het voelt elke keer na het tandenpoetsen alsof mijn slotjes er net uit zijn

10 likes

Oooh volgens mij heb ik die ook! En ik heb ook de wannee van m’n oma gekregen :grimacing::grimacing::grimacing:

@Luzarl bedoel je niet de postcode loterij? De staatsloterij belt toch nooit?

2 likes