Jeetje mensen echt hoor. Je weet niet eens of die baas naar binnenkomt en dan doe je zo moeilijk. Echt onnodige stress die je jezelf oplevert.
Gewoon aannemen, dankjewel zeggen en fijne feestdagen wensen. Klaar.
Kunnen we aub stoppen over dat kut kerstpakket nu echt compleet uit de hand gelopen dit en sorry als ik mensen tegen het zere been heb geschopt met het (in hun optiek trouwens, ik ben het er niet mee eens) verkeerd gebruik van introvert zijn?
Nieuw idee voor een topic, kerstpakketjes irritaties
ik was in de appie en een moeder stond met haar kind bij de planten te kijken, liet dat kind van alles zien van ‘oh deze is leuk hè?’ zegt dat kind, ‘mama je hebt al genoeg planten hoor’
Omg hier precies hetzelfde, ook vrijdag! Werken ze voor dezelfde baas?
Hij stopt hier, maar in een appgroep gaat ie gewoon vrolijk door😂
sad
Het kerstpakket gate fml
No snitching!
Oh we zijn al bij de Heinekengate
Sad
I snitch because I am snitch
Sus
Oke kliekje
Ja ik weet ook niet of ze het mogen maar ze doen het gewoon. Ze geven ook aan dat ze van de RIVM richtlijn afwijken
@Friemel Ik snap je! Ik ben zo iemand die ook gerust boven gaat zitten als er een vreemd iemand langskomt. Hopelijk valt t mee!
Je kan ook overdrijven hoor
Ik krijg voor het eerst een leuk kerstpakket vanuit mijn nieuwe werk. En wel met de post. Zou ook niet op een bezorging van mijn leidinggevende zitten te wachten.
Maar ben helemaal excited. Kreeg voorheen bij ex werkgevers altijd een houten krat met borrelnootjes, een fles slechte wijn, muffe chocolaatjes, en dan iets randoms zoals een thermosfles / sporttas / multitool ( maar nog nooit een fondueset!!! Had me juist wel chill geleken). Ik vond dat altijd een beetje sneu voor mijn werkgevers, die kozen dat met zorg uit, betaalden ervoor terwijl echt niemand het leuk vond.
Nu mag ik in een geweldige boeken/spelletjeswinkel bij ons in de stad een cadeaubon besteden. Helemaal zin in.
Wat voor mooi boek is het? En is de geur ook als nieuw of toch wat muffig?
Ik wil even klagen hoor. Over de rituals. Ik heb laatst een hele rits producten gekocht uit verschillende collecties omdat ik wat cadeaubonnen had liggen, maar het is zo’n teleurstelling. Vroeger was de kwaliteit veel beter voor m’n gevoel. M’n haar wordt stug en klitterig van de shampoo, van de shower oil moet je liters gebruiken wil je goed ingesmeerd zijn, geuren vervliegen direct of gaan gewoon stinken.
Laatst ook de lush al slecht in het nieuws, waar moet ik nu nog m’n middelmatig luxe verzorgingsproducten kopen.
Heb je al op aliexpress gekeken?