Wat je even kwijt wil #57

? Wat een rare eerste reactie dit. Juist super leuk en attent vind ik van die baas. Bij ons heeft het management dat vorig jaar ook deels gedaan, werd echt zo gewaardeerd door mensen die al fulltime thuiszaten.

26 likes

Ja, dat mag jij raar vinden. Introverte mensen worden wel vaker raar gevonden. :slight_smile: Deze wereld is helaas nogal ingericht op extraverte mensen. Ik ben heel erg gehecht aan mijn privacy en mijn vriend trouwens ook.

12 likes

@Opperhoofd Hebben jullie helemaal gelijk in hoor, de leidinggevende is ook al bezig dingen te regelen. Maar ik heb teveel verantwoordelijkheidsgevoel en ik haat het gevoel om de controle te hebben verloren. :cold_sweat: Heb mezelf er gelukkig van kunnen weerhouden om te zeggen dat ik een groter aandeel op me neem. En volgende week ga ik ook gewoon lekker een paar dagen weg. :fu:

4 likes

Open doen met mondkapje en zeggen dat je aan het snotteren bent?

Ik heb een boek gekocht, tweedehands, uit 1949. En de binnenkant is ALS NIEUW, lijkt ongebruikt. Zo blij mee. De stofomslag heeft wat kleine beschadigingen, maar minimaal en dat is natuurlijk ook de functie van een stofomslag. Maar de binnenkant is zoooo netjes.
Met tweedehands boeken die ik niet kan inzien voor ik ze bestel wisselt het weleens, het is altijd een gok om die te kopen. Dit is veruit de beste staat waarin ik een tweedehands boek heb gekocht, zeker voor die leeftijd. Ik ben zo blij. :heart:

34 likes

Dat is echt totaal niet wat ik zegā€¦ Maar goed, waarschijnlijk komt die man of vrouw alleen dat kerstpakket langsbrengen, met hooguit een kort praatje aan de deur, dus ik zou me geen zorgen maken over ongewenste gasten in huis.

7 likes

Nou ik wou net zeggen, hier is het Ć¼berhaupt de hele dag niet licht geweest voor mijn gevoel. Dikke mistlaag. Ik wil ook zon

1 like

Ik zit op Bumble BFF en er zijn echt zoveel mensen die mij leuk lijken! Nu maar hopen dat ik matches krijg. :sweat_smile:

9 likes

Ik ben extravert maar ik zou t zo irri vinden als mn baas zou komen. Moet je helemaal ongemakkelijk hehehe jaa dankje jaa fijne kerst hehe doen. Nee dankje. Ik wil die doos en dan lekker in mn eentje teleurgesteld uitpakken (eerlijk tis altijd troep)

14 likes

En dan kan je het zoveelste fonduesetje weer naar de kringloop brengen. :joy:

1 like

Kun je niet even verstoppen of ā€˜eventjesā€™ weg zijn?

2 likes

Ik vond dat ook maar op de een of andere manier kan ik de gesprekken niet lopend houden. Maar dat had ik bij datingapps ook altijd alā€¦ dus als iemand nog tips heeft :sweat_smile:

2 likes

Je had dus wel matches! Dat geeft mij al hoop, haha. Heb je ook afgesproken met mensen of bloedde het al dood op de app? :stuck_out_tongue:

2 likes

Bloedde juist al dood op de app! :cold_sweat: helaas, maar ik ben echt een hele slechte apper

2 likes

Ik heb een vriendin aan die app overgehouden.

3 likes

Ik ben bezig met de verjaardagscadeaus voor mijn vriend en ben zo excited dat ik het jammer vind nog even te moeten wachten tot zijn verjaardag haha.

1 like

Awesome! Ben blij voor je! Duurde het ook een tijd voordat je haar ā€˜vond?ā€™

1 like

Maar heeft dit echt nog met introvert zijn te maken? Ik vind het lastig te begrijpen merk ik! Vind je het dan ook vervelend om iets aan te nemen van een postbode? Of is dat echt iets compleet anders?

10 likes

Nee het was na 2 dagen. Maar dit was echt veel geluk hebben. We hebben veel gemeen, wonen in de omgeving en maken beide makkelijk contact. Ik heb juist weer weinig geluk met relatiedating online.

Ik ben extraverte naar zou het vervelend vinden als een van mijn managers zo op de stoep zou staan met een kerstpakket. Dan voel ik me opgejaagd.

2 likes

Ik kreeg net een mail dat ik nog ergens langs moest dus ik ben gaan wandelen en met een omweg terug. Echt zo fijn om door een wijk te struinen en alle kerstlichtjes te zien. Zou echt vaker moeten wandelen maar krijg mezelf er vaak niet toe gezet. Hopelijk is dit een goede remindervoor mezelf

5 likes

Maar weer eens begonnen met de zoektocht naar simpele oorbellen van goede kwaliteit die niet al te duur zijn.

1 like