Wat je even kwijt wil #57

Awh, bedankt voor je lieve bericht! :heart: Er zijn in de sportschool idd mensen die wel open staan voor een praatje. Hopelijk kom ik jou er ook eens tegen (al is die kans idd heel erg klein, haha.)

2 likes

O no they back :cry:

22 likes

Ik dacht dat je sarcastisch was, hier is het al de hele dag mistig.

2 likes

Ohh wat stom. Het is hier nu zo blauw:

12 likes

Ik zit al heel de middag buiten op het balkon met 12 graden en felle zon. :pleading_face: Echt heerlijk.

3 likes

Hier dus ook al de hele dag mistig. urgh. :unamused:

TLC komt naar België, ik ben satijnen sets aan het shoppen.

17 likes

Omg, jaloers!

8 likes

Koop jij ook maar je set.

10 likes

Ziet u wel eens mensen die er niet echt zijn?

1 like

Ja ik zie mensen zweven boven stoelen :cry:

Overigens zag ik later pas dat die mannelijke pop dezelfde is als van de vorige foto, maar dan met z´n hoofd weer rechtop. Dus ik denk dat voor hem de pillen toch lijken aan te slaan! :thumbsup:

7 likes

Zo warm, lijkt wel voorjaar

1 like

Ik zie het gebouw hier tegenover niet eens van de mist :cry:

Hier was het ook mistig 🥲

7 likes

Ik was de hele dag al aan het haasten en rennen. En ik loop nu net buiten zag een bankje dat nog precies in een flauw zonnetje staat dus ben daar gaan zitten ipv door haasten en rennen. Heerlijk :sunny:

11 likes

Ik zit er even doorheen, alle collega’s met wie ik in de komende paar weken een shitload aan tentamens na zou kijken zijn ziek (geen covid trouwens). Ik zou nu dus eigenlijk driedubbel zo hard moeten werken om te zorgen dat het goed gaat komen maar ik ben gewoon soort van verlamd van de stress.

Kan je niet contact opnemen met een leidinggevende? Dit lijkt me overmacht; kan toch niet de bedoeling zijn dat jij alles overneemt en binnen dezelfde tijd even nakijkt. Echt niet jouw probleem hoor. Zou het nu direct aankaarten en gewoon je normale aandeel doen.

6 likes

Net kwam mijn broer na 36 uur vliegen en 2 jaar Nieuw-Zeeland na school mijn schoolplein op (was negatief op Schiphol)

Het was echt All you need is love dramatisch, rennen en knuffelen en veel tranen (aan mijn kant lol).

Merry Christmas hè!!!

95 likes

Gadverdamme. M’n vriend zijn baas komt zijn kerstpakket vrijdag langs brengen? Beter blijft 'ie buiten in ben hier veeeeeeel te introvert voor :skull:ik haat mensen in mn huis

18 likes

Ja eens, @Louis bij ons springt er dan altijd iemand bij en/of wordt verlenging van de nakijk termijn aangevraagd. Suf dat je hier zelf achteraan moet maar zou het wel even doen!