Wat je even kwijt wil #57

Ik krijg altijd een zenuwinzinking als ik een blauwe envelop zie op m’n postNL app :skull:

9 likes

Ik had net een afspraak in het ziekenhuis met een witte en een donkere verpleegkundige. En de donkere verpleegkundige corrigeerde de witte mevrouw op het moment dat ze een verkeerde aanname maakte over mij en dat was zo fijn. Het scheelt zoveel om iemand tegenover je te hebben die dat soort dingen waarschijnlijk zelf ook meemaakt en je daarin begrijpt.

36 likes

Journalistiek is een goeie ingang! Of gewoon demo’s opsturen en beginnen :wink:

2 likes

Mijn schoonmoeder precies hetzelfde! Erna zei ze nog: “ja misschien is er wel iets gebeurd maar niet zo erg als in de media wordt gezegd”. Ugh :sweat_smile:

Jezus wat is er aan de hand, ik hoor al dik 1.5 uur toeters en bellen op de weg. Klinkt echt niet best.

Ik kwam net in het bos een oudere vrouw met een hondje tegen en die hond heette Driekus, haha zo leuk die naam, misschien nog wel leuker dan Herman de teckel die we vaak tegenkomen.

We hadden onze hond echt Gerda ofzo moeten noemen.

20 likes

Of Marietje of een andere naam dat je doet denken aan een omaatje

3 likes

Les 1: van je af is harder.

Sorry, radionerdgrap.

2 likes

Of annemiekel

Mijn moeder reageert met: Jammer :smirk:. Op mijn appie dat ik heel veel pijn heb​:angry:

9 likes

Hahahahahaa ik wil niet weten wat ze met jou van plan was als je geen pijn had gehad.

15 likes

Ik doe is mee aan Secret Santa op mijn werk en ook Reddit maar van beiden lijkt elk spoor te ontbreken wat betreft pakjes. Al denk ik dat de persoon op Reddit gewoon het vergeten is of tussentijds zoiets had van ‘laat maar’ :upside_down_face:

2 likes

Omg ik ben zo vreselijk verkouden, 2 negatieve zelftesten. Let me breathe plzzz

1 like

Dubbelpost maar mijn moeder zei gister: we moeten het allemaal nog maar zien, een hand op iemands been leggen is tegenwoordig al aanranding. :upside_down_face:

Aan de whiskey, gaat zo alles open.

2 likes

Ik zag net iemand z’n neus snuiten in z’n mondkap en zette deze vervolgens op om een winkel in te gaan :weary:

2 likes

Wat een fijne zon vandaag zeg, voelt echt alsof ik dit de afgelopen twee maanden niet heb meegemaakt zoveel regen is er gevallen

13 likes

Zo lekker inderdaad. Dit is echt mijn lievelingsweer.

3 likes

Bedankt voor je advies en reactie! Ik zal eens kijken op Meetup en Bumble BFF. :blush:

2 likes

Ja echt heel fijn weer! Nu nog wat kouder en dan kunnen we schaatsen.