Wat je even kwijt wil #57

Ik kreeg elke keer stress van iedereen in mijn omgeving en hier op het forum die het over energiekosten hadden die zo omhoog waren gegaan. Net met trillende handjes mijn vattenfall mail geopend maar ik krijg geld terug :partying_face::partying_face::partying_face:

22 likes

Wat goed! Vind dat altijd zo intimiderend als er van die spierbundels naast je staan, maar goed dat je gewoon bent gaan sporten!

1 like

Godnondeju ik heb een collega, een lieverd hoor, maar soms denk je echt “wat gaat er eigenlijk wel goed???”
Moet ze hardware bestellen voor iemand, komt er een desktop pc ipv monitor binnen. En nergens te bekennen natuurlijk

1 like

Onze tuinvogels zijn echt vreetzakken, op amper 4 dagen tijd is de helft van de voederplekken/-silo’s leeggegeten en het is nog niet eens zo koud. En ik in nobember maar twijfelen of ik niet te veel vogeleten aan het kopen was :upside_down_face:

1 like

Bij mijn schoonouders zitten ook echt ontzettend veel vogels in de tuin en die voederplekken zijn ook telkens binnen no time leeg

1 like

Ik ben echt veel aardiger sinds ik moeke ben geworden. Zelfs mn eigen moeke viel het op. Heb bijvoorbeeld net een vinted bestelling binnen, die echt STINKT gewoon. Maar toch een hele goede feedback achtergelaten. Echt wie ben ik

41 likes

Echt bizar hoeveel die kleine vogels kunnen eten. (Maar ik las ooit dat meesjes 5 tot 10% van hun gewicht kunnen verliezen tijdens een koude nacht dus ook wel logisch)

1 like

Weet je zeker dat het geen ratten zijn?

(@Karl_Lagerfeld komt wel weer terug :hugs::hugs:, met een half jaartje voel je je hopelijk weer de oude)

Had zulke doodsaaie lessen vandaag. Ik heb echt een verveeld gevoel nu maar wil niet naar huis. Sowieso al die taken die me daar staan te wachten. Zit nu maar te nietsnutten in de studieruimte :roll_eyes:

Ik vind het ook zo leuk om daar voor de raam te staan en naar buiten te staren. Zo rustgevend ook!

Schoonpa heeft nu ook een eekhoorn huisje gemaakt wat druk bezocht word!

Dit is toch té schattig?!

33 likes

Omg :pleading_face: Ik heb ook een eekhoornvoederhuisje maar onze eekhoorns zijn daar te dom voor, ze raken het met geen poot aan helaas.

@Bergamot zijn vrijwel allemaal hangende silo’s en dingen dus enkel vogels kunnen eraan! Voedsel op de grond beperk ik inderdaad om ratten zoveel mogelijk weg te houden

1 like

Bij hem in de tuin zaten ze sowieso al. Ze moeten vaak zat alle hazelnoten uit de tuin halen die ze allemaal verstoppen :laughing:

@Karl_Lagerfeld of niet, ik ben ook een stuk minder opvliegend sinds kind omdat ik geen fuck meer geef over de meeste dingen

1 like

Ik was nooit opvliegend maar ik klaag nu meer dan ooit bij webshops (en ik ben ouder dan ooit, maarja, wie niet)

Edit: hee wat leuk er staat een taartje naast mijn naam, volgens mij ben ik dan 1 jaar lid? :partying_face:

3 likes

Misschien is het een soort min + min = plus situatie

1 like

Eet bij m’n ouders en dacht ga wat eerder, zodat het niet lijkt alsof ik alleen daarvoor kom

‘wat ben je vroeg, ben je er nu al, blijf je de hele dag hihaho’

Ik chillende op de bank
Moeder ‘als je wat aanspraak wil moet je maar naar de keuken komen hoor’
Ik: zit nog steeds op de bank

En je hebt ook geen koorts of iets? Heftig. Hahaha

Hahahaha “of niet” is de standaard reactie van mijn peuter op heel veel dingen die ik zeg 🥲🤣
Niet hier ook al hahaha

5 likes

Na 9 weken wachten eindelijk morgen afspraak bij de chirurg voor beoordeling van een bult/abces. Gaat die vandaag ineens uit het niets open. Ene kant heel fijn maar andere kant voor niks zo lang gewacht

1 like

Ik blijf het zo moeilijk vinden om nieuwe mensen te leren kennen/vrienden te maken. Heb geen werkgever (ben ondernemer) en de keren dat ik andere mensen tegenkom is in de sportschool of bij yoga.

Het is vast mijn PMS maar ik kan mij zo eenzaam voelen. :cry:

16 likes