Als ik echt geen raad meer weet met mezelf ga ik maar huishouden doen ben al drie uur bezig met huis opruimen, schoonmaken, wassen draaien/ophangen en dingen weggooien.
Het lucht wel op hehe maar ja lost het probleem niet op. Al was het gewoon nodig
Soms is de tijd doorkomen goed genoeg! En je doet zelfs nog iets nuttigs! Er komt vanzelf weer een ander gevoel langs in de emotieloterij
Heel herkenbaar! Met mij gaat het ook niet zo goed al een tijdje en mijn huis is nog nooit zo netjes geweest :ā)
Ook echt klusjes (die niet in week-schoonmaakrooster zitten) waar ik tegen op hikte, nu allemaal gedaan
Echt heel irritant dat ik een soort foutieve comic bodybuilder bewegingen moet gebruiken om studenten te herinneren wat sterke werkwoorden zijn.
Ik heb mijn laatste tentamen over een half uur!! Heb de cava al klaar staan. Ik moet hierna gewoon werken maar ik neem mān cava wel mee hoor. Gvd wat ga ik dit niet missen
Succes, je kan het!! En groot gelijk met die cava. Ga ik ook doen denk ik haha
Dankjewel! Jij ook succes alvast ookal is het nog niet vandaag. Ben zo blij voor ons dat het nu/binnenkort voorbij is!!!
Heb je al een plek voor jezelf op het oog?
Heb al een aantal woningen bezichtigd, maar nog geen geluk gehad
Oh zoiets had ik ook waar ik eerst woonde, appartementen complex met een binnentuin (tussen de 4 gebouwen in, en soms nam een bezorger per ongeluk de deur naar de binnentuin ipv naar het trappenhuis, en die deur viel dan dicht en kon je dan alleen met zoān druppel-blieper openmaken dus dan was de bezorger ingesloten in de binnentuin. Hoe vaak ik niet (ik woonde op de begane grond) weer een verdwaalde bezorger voorbij zag lopen, die ik dan binnenliet zodat hij door mijn huis heen weer naar buiten kon lopen. Echt onhandig gemaakt daar.
God ja wat een gedoe! Wij lopen gewoon tot de voordeur van de klant maar in sommige situaties is dat echt heel lastigā¦
Dat is superlief en netjes dat jullie helemaal tot de voordeur lopen, maar vind het van een klant ook niet teveel gevraagd om ff naar beneden te lopen of elkaar halverwege te meeten hoor (dat laatste doe ik altijd). Maar wel onhandig dit ja!
Wauw mijn leidinggevende belde me net op om te vertellen dat ze haar ontslag heeft ingediend. Ik zag dit al langer aankomen maar toch kut.
ik ben klaar Ik was alleen een deadline vergeten dus de uni pret is nog niet voorbij
Hahaha jezus heb een kerstkaart van mn moeder gehad waar mn naam niet eens op staat, de tekst is geprint op een papiertje en erin geplakt met de tekst āfijne feestdagen en voorspoedig 2022, voornaam achternaam moederā
echt zo warm en persoonlijk die vrouw blijft me verbazen
Hahahhahahahhahahahahhaa
Hoe ging het? En is die deadline iets van een essay ofzo? Dan hoef je in ieder geval niks uit je hoofd te leren, dat scheelt!
Ik ben alleen gaan sporten en naast mij zijn er alleen nog 5 kerels aan t sporten. Best een overwinning voor mezelf!
Ja onderzoeksvoorstel! En mn examen was supermakkelijk echt heerlijk. If only al mn andere examens zo waren geweest