Heb dat ook heel lang gedaan naast mijn studie, management is vreselijk, collega’s leuk en het is wel echt heel goed met school te combineren. Zou dat idd gewoon doen en van daaruit verder zoeken
Volgende week krijg ik een ingreep vanwege een slechte uitslag van mijn uitstrijkje en nu heb ik net de folder gelezen hoe alles in zijn werk gaat en nu ben ik over de zeik en voel hoofdpijn opkomen en misselijkheid.
Wat voor werk zoek je? En woon je toevallig in Amsterdam, Rotterdam of Utrecht? Bij mijn werk (evenementen/horeca) kunnen we komende periode weer veel mensen gebruiken.
Ik: like een tweet over een tv programma
Een of andere bijna analfabete boomer:
Hahahhaa sorry lach hier al 4 minuten om, stel je voor dat je de hele avond tweets volgt en de likes checkt om te zien of iemand met 3 volgers (ik) misschien een linkse gekkie is.
Mooie titel voor je Links gekkie
Naar forum(feminarum) maatstaven ben ik rechts, maar naar forum(voor democratie) maatstaven ben ik een linkse gekkie
ik ben niet links, niet rechts maar recht door zee!!!
Ok Rita
Ik sta op het punt het forumbadje te kopen. -verwijderd door moderator-
Die zijn hier niet toegestaan.
Ooh ja das waar! Sorry
Ik vond het echt een kut ding
waarom?
Ik vond hem vooral echt veel te klein (ben zelf ongeveer 1.65) en onder je voeten zitten een soort anti slip wat bij mij echt heel pijnlijk/ongemakkelijk was.
Maar ik kocht hem wel nadat ik heel erg gewend was aan een normaal ligbad. Misschien als je dat niet hebt dat het wel lekker is.
Fijn dat de moderators wat doen aan die kut badjes!
Ik vind dat badje echt heerlijk! Ben er mega blij mee. Zit er al 1.5 jaar bijna twee keer per week in.
Mijn hotelkamer is echt mega gehorig. Ik hoor nu al een kwartier lang degene boven mij schreeuwen/kreunen/janken. Geen idee whats going on, maar heel irritant.
Ik was twaalf uur klaar met werken en ga nu pas slapen terwijl mijn wekker om half 8 gaat. Nog even en dan ben ik van dit kutbaantje af. 🥲
Morgen wel een leuk college dus daar doe ik het maar voor.
Gatverdamme moet ongesteld worden . Vandaag wordt mijn bed geleverd en vindt het helemaal spannend want mensen .
We gaan vanaf zaterdag in het huis wonen en zondag komt meteen een oude sok logeren (niet mn vader maar de hond van mn tante). Ik ben er echt te excited over en geloof echt dat een hond ons goed zou doen. Maar als ik uit mn burnout ben ga ik weer fulltime werken dus het gaat dan nog niet (en te weinig centjes er nog voor).
Ik heb een Tubble en vind dat veel fijner dan dat veredelde wasmandje. Kun je lekker languit in, je kunt 'm makkelijk opruimen (is een opblaasbaar bad) en hij is snel in elkaar te zetten.