Wij hebben een vast bad in de badkamer en vervloeken dat ding echt. We moeten er in douchen en niets vervelender dan dat. Ik lig er misschien 3x per jaar in en mijn vriend nooit. Vind altijd wel grappig dat mensen zonder bad graag een bad willen en mensen met een bad het ding vaak het liefst zien verdwijnen.
Nou ik niet hoor! Ik heb een ligbad en ga er 3-4x per week in, heerlijk!
@Zemraluani ben nu wel benieuwd wat voor tweet je dan likete hahaha
Ik vind het forumbadje wel echt heerlijk! Ik ga er zeker 1 keer per week in! Natuurlijk is een echt bad fijner, maar helaas…
Ahh ik weet niet welke ingreep je precies krijgt, maar ik had maandag een colposcopie nav het uitstrijkje en het viel me echt 100% mee.
Komt er dit jaar eigenlijk weer een secret santa?
Ze gaan de verkeerde cellen wegsnijden. Niet branden, maar snijden. En ik ben sowieso al heel zenuwachtig omdat ik het niet fijn vind als iemand aan me zit (ptss trauma van vroeger, vind een hand op mijn schouder al vreselijk) laat staan down under met een eendenbek.
Ahh, ik voel me altijd al zo ongemakkelijk als er mensen in huis zijn voor elektra of weet ik het. En nu zijn ze rolluiken aan het installeren, en ik bood ze koffie aan. Nouja, zitten we aan tafel en ik bedacht me dat ik nog chocolaatjes had met een specifieke naam. Dus ik vraag aan ze: “willen jullie nog een gevuld eikeltje?”. …
Het ligt er ook aan wat voor bad het is. In een van mijn vorige woningen ging ik echt heel vaak in bad maar nu hebben we een bad wat gewoon niet lekker ligt en waar ik te lang voor ben. Dit bad vervloek ik ook (wij douchen er ook in).
Het is altijd goed om dit aan te geven bij de gyn. Uit ervaring kan ik zeggen dat ze altijd heel tactvol zijn en voordat ze je aanraken ook altijd zeggen dat ze je gaan aanraken. Heel veel succes en sterkte!
Veel sterkte, durf je het te vertellen tegen de arts zodat hij/zij er rekening mee kan houden en kan vertellen wat er gaat gebeuren?
@Hendrik @Hippe_kikker Ik ga het zeker aangeven, dat heb ik gelukkig in de loop der jaren aangewend. Het gaat er ook meer om dat het een man is. Heb gebeld of er misschien plek was bij een vrouwelijke gynaecoloog maar dat ging een hele tijd duren, en aangezien ik gewoon liever vandaag nog heb dat ze die verkeerde cellen verwijderen moet ik me er maar doorheen zetten.
Vind het ook echt ka uu tee dat vanwege corona niemand mee mag komen want met mijn zus erbij is het minder eng.
Ik ga vandaag al mijn directe collega’s voor het eerst in het echt ontmoeten en ik vind het eigenlijk best wel spannend. Het is meteen ook een uitje
Ik zit in de trein youtube video’s van ozzy osbourne te kijken en omg I love it. Ik zou daar echt een weekend willen doorbrengen. Het is so savage, het gaat nergens over.
Ik wilde nét komen posten dat ik het zo ongemakkelijk vind dat er een onderhoudsmonteur voor de cv ketel in huis is. Weet dan nooit wat ik moet gaan doen.
Ben ook geen goede gastvrouw dus door jouw post net maar even koffie aangeboden.
Hij heeft wel hele gesprekken met mijn kat boven zo te horen
Bij mij in het ziekhuis mag er bij sommige dingen wel iemand mee. Zou vragen of hier een uitzondering op gemaakt kan worden. Het is ook belangrijk dat je je voor zo als mogelijk op je gemak voelt en dat je rustig kan blijven. Kan dat niet zou je nog kunnen vragen of er een verpleegster bij kan zijn evt.
Haha, ja ik “ken” deze mensen al omdat ze eerder onze vloer en gordijnen hebben geplaatst (en ook bij ons vorige huis), dus we maken altijd ook wel een praatje verder. Maar het blijft ongemakkelijk.
Dennis storm heeft tegenwoordig een wild kapseltje haha
Soort van dotje in the front, party in the back
Vind 'm nog steeds sexy.
Er is een buurkat die altijd in het lange gras in het rustigste gedeelte van de tuin gaat liggen soezen en elke keer slaat mijn hart een slag over als ik dat zie want ze ziet er zo dood uit dan. Gelukkig bewegen haar oortjes wel als ik hallo zeg, en behalve even geïrriteerd kijken slaapt ze daarna altijd lekker verder.