Ik dacht handig mn vriend is thuis em die woont zowat naast mn fysio. Dan ga ik naar hem en dan hoef ik niet te haasten.
Maar nu zit ik propvol omdat we teveel gegeten hebben en omdat ik nu later ging eten dan normaal. Hoop dat ik niet alles eruit gooi op de apparaten.
Ik mag bij de hema op gesprek. Snap ook niet wat ze van mij willen :fog: Maar wel fijn!
Ik zat net helemaal een dag trip te plannen, het is naar een eiland en ik zat al op de website om de tickets voor de boot te boeken en toen bedacht ik me opeens dat ik helemaal niet de hele dag weg kan omdat ik 3 jonge kittens van 3 weken thuis heb die ik elke 4 uur moet voeren
Hoe vergeet ik dit? Ben nu wel teleurgesteld dat het dus niet door kan gaan.
Ik lig gecrasht op de bank en heb zo nog een borrel
Ik ben ook echt moe, gecrasht is het juiste woord. Ik ga zo naar bed succes met je borrel haha
Hahaha thanks, jij slaaplekker zo!
Ik ben bijna jarig en mijn vriend stuurde me net een foto van schoenen door en ik vind ze niet zo leuk, echt zo ondankbaar. Maar ze zijn best duur en lijken op iets wat ik al heb en ik heb al te veel schoenen dus dat vind ik dan zonde van zijn geld ofzo. Maar ik voel me wel schuldig.
Heb dit trouwens wel op een nette manier gezegd hoor maar toch.
Ik ben echt een beetje verliefd op Geraldine Kemper
Iedere keer als ik haar op tv zie denk ik Ga nu dus ook 5 days inside kijken terwijl ik dat normaal nooit kijk
Hoe kun je nou 3 minikittens vergeten
Oeh een nieuwtje
Dit klinkt zo afschuwelijk echt heel kut voor je
Ik had vandaag iets spannends op werk. Heb mij natuurlijk veel te druk gemaakt vooraf, zoals verwacht.
Maar gelukkig helemaal goed gegaan. Kom meteen erna naar huis en douche. Na werk ook even lekker op de bank geslapen om bij te komen.
Doen!
Ik ga zaterdag dus glow in the dark midgetgolfen met een groep die deels uit vreemden bestaat en mijn date (niemand weet dat we daten, op 1 na), dus dat wordt weer interessant. Wel heel veel zin in, want ik ben dol op midgetgolf.
@Quinn ik heb ook nog steeds het gevoel dat het einde te voorspelbaar was voor de vaagheid van het boek, maar misschien heb ik de dubbele laag gemist
Nieuwtje?
Kun je niet iets studiegerelateerds zoeken? Weet niet of de rb nog met buitengriffieren werkt (is iets in gewijzigd, weet niet precies hoe en wat, ik dacht dat het met vaste uren werd ipv oproepbasis). Ik heb dat ook gedaan en dat was toen gewoon een kwestie van rb/hof mailen met de vraag of ze iemand nodig hadden
Oh en career service van de uni in de gaten houden! Staan vooral stages op, maar soms ook bijbanen
Ja snap ik ook niet, ik ben er letterlijk de hele dag mee bezig ik kan wel een middagje weg maar had er even niet bij stil gestaan dat ik niet een hele dag weg kan!
Oh ik dacht romantisch! Sorry
Thanks voor de tips! Ik zag inderdaad niks op de site staan maar dan mail ik wel even😁 heb ook nog via n werkgroepgenoot bij n kantoor gesolliciteerd maar nog niks gehoord.
Denk dat ik het maar gewoon moet doen, als er iets beters voorbij komt kan ik altijd stoppen.