Wat je even kwijt wil #55

Ik heb de laatste dagen nogal veel last van hoofdpijn (waarschijnlijk door stress/slecht in mijn vel zitten + een slechte houding). Nu had ik vanochtend flinke hoofdpijn. Ik ben vandaag vrij, dus vanmiddag ben ik lekker even de deur uit geweest. Toen is mijn hoofdpijn ook echt een flink stuk minder geworden. Kom ik zo net thuis, heb ik weer meteen heel erge hoofdpijn :frowning:

@Camper jij? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Ik heb gewoon 2 perfecte avocados, dat ik dit nog eens mag meemaken in m’n leven :pray:

34 likes

Nou snel opeten want over exact 37 seconden zijn ze rijp voor de prullenbak.

59 likes

Hahaha fuck ik ben echt dom. Ik zit al weken te tekenen met deze kleurpotloden en ik kom er nu pas achter dat er verdorie twee lagen in dit bakje zitten en ik dubbel zo veel potloden heb als ik dacht! En ik maar klagen over de skere kleur selectie… :redface:

57 likes

Soms vind ik het zo moeilijk om een berichtje naar iemand te sturen en in te schatten wat de reactie is. :expressionless: En ik weet dat ik gewoon initiatief moet tonen, maar soms wil dat echt niet, omdat ik bang ben dat het een nee is (wat een logische nee zou zijn).

Ik heb echt een AFSCHUWELIJKE dag vandaag. Mn hond heeft vlooien en daar ben ik al de hele dag mee bezig. Nieuw dekbed gekocht, nieuwe stofzuiger moeten kopen, naar de dierenarts en dierenwinkel. Alles stofzuigen en insprayen. En nu maar hopen dat het goed is. Maar alles voelt vies en heb overal jeuk. Ben ook helemaal naar de tering maar nog lang niet klaar

En mn katten hebben ook nog twee groten halen in mn gordijnen gekrabd :sob::sob:

Heb je een co2 melder in huis hangen? Anders zou je dat nog ff kunnen checken.

2 likes

Nee, hebben we niet. Maar misschien dat we die een keer moeten aanschaffen.

Ik heb honger maar echt 0 zin om moeite te doen maar geen geld voor thuisbezorgd :frown: de struggle is real.

Ik vond dit echt zo’n vaag boek. Wel helemaal uitgelezen, maar dacht regelmatig wtf.

2 likes

Ja ik begrijp ook eigenlijk niet hoe ik het vol houd, maar ben nu over 2/3 heen.

Ik ben ook altijd arm dus dan eet ik een boterham met ei of een tosti :sweat_smile:

1 like

Ik zoek een bijbaan voor naast mijn studie. Conclusie: ik ben te duur, dus niemand wil me hebben.
Uit wanhoop en in een opwelling gesolliciteerd bij de grote gele M en uiteraaaard maar ik daar wél op gesprek komen. Zit je dan met je hbo-diploma…

einde zeikbericht

1 like

Ik vond nog een restje curry in mijn diepvries :heart_eyes:

5 likes

Ah wat shit, echt balen!

Kan trouwens best leuk zijn hoor daar :sweat_smile: ik vond het werk heel suf, maar had wel echt de gezelligste collega’s ooit. En er werkten toen echt heel veel mensen die het als bijbaantje naast hun studie deden.

4 likes

@Vaiana Misschien wel ja!

Hex vond ik nog enger. En Orakel was juist helemaal niet eng, wel spannend.

2 likes

Ik heb daar 4 jaar met veel plezier gewerkt. Hele leuke groep collega’s. Dus ik zou zeggen, waarom niet.

2 likes

heb ik net chips (naturel ribbel) door de chocolate chip cookies gegooid die nu in de oven zitten? misschien

11 likes

Echt als kers op de taart op deze algehele klotedag dacht ik het mezelf even lekker makkelijk te maken en naar de KFC te fietsen ipv te koken. Kom ik daar aan hebben ze het restaurant gesloten, waarschijnlijk omdat het
te druk was, medewerker bij de deur zei aleen maar probleem,probleem. Degene die voor mij liep mocht nog wel naar binnen, maar ik niet meer. De drive bleef wel open, maar echt geen zin om daar met mijn fiets doorheen te gaan.
Dus nu ben ik vet teleurgesteld, boos en heb nog steeds honger.

1 like