Ja dat snap ik, maar de associatie is alsnog kut
Helemaal mee eens. Als je die covid zelftesten in huis laat slingeren en er komt bezoek krijg ik elke keer weer de hartverknettering dat ik slordig ben geweest om zwangerschapstesten in het zicht te hebben liggen
Ik begin te zweten in de zon.
En heb zoān veroval zelf test gedaan voor schildklier, kwam een heel licht streepje, dus ga de huisarts maar bellen voor bloedtest, om zeker te weten.
Ik ga maandag uiteten maar het is nog een verrassing waar. Maar ik weet wel in welke plaats we gaan uiteten. Nu heb ik daar bij alle restaurants gekeken en er zijn er 2 op maandag open. En een is meer in t centrum waar we makkelijk naartoe kunnen.
Ha aint nobody is going to verras me !
Ik denk dat mensen eerder andersom denken, als je een zwangerschapstest laat slingeren denkt iedereen āoh die heeft een corona zelftest gedaanā
Ik hoor net een man zijn kleine kefhondje corrigerenā¦ Cruella foei!
Mijn mini buurmeisje weet precies wat ik kom doen als ik daar aanbel. Ze gaf me heel lief mijn pakketje zonder dat ik iets vroeg of haar moeder had gezien. Eigenlijk is dit toch best erg, ze kan nog niet eens lezen ofzo. Bestel helemaal niet eens vaak dingen op haar adres, denk 1x in de 2 maanden ofzo?
Waarom bestel je dingen op iemand andersā adres?
Ik laat soms huisnummer wijzigen omdat ze dan op een tijd komen dat ik er niet ben en heb keertje gevraagd of ze er problemen mee heeft en toen zei ze nee. Dus het is niet echt op haar adres, laat gewoon bezorgadres op laatste moment wijzigen.
Proberen ze het niet bij de buren af te leveren als je er niet bent? Wij zijn namelijk het pakketpunt hier in de straat omdat er bij ons eigenlijk altijd wel iemand thuis is
Nee dan gaat het naar een ophaalpunt, PostNL doet dat wel volgens mij.
Ooh dan snap ik het, fijn dat je het zo op kunt lossen dan!
Ik zit op een terras en een meneer van in de 70 zit hier alleen en bestelt een gember pannenkoek en een koude chocomel
Ja het klinkt nu alsof ik het gewoon doe maar wat ik al zei heb haar ooit gevraagd of ze het erg vond en toen zei ze nee. Probeer ook wel zo min mogelijk te doen maar goed als ik echt hyped ben voor een pakketje dan wil ik niet nog een dag wachten haha.
Ahh das toch fijn
Vandaag mezelf op lunch buiten de deur getrakteerd want had plots een paar uurtjes voor mezelf. Een (1) wijn erbij gedronken en na afloop vol overtuiging een fiets proberen te stelen die niet van mij was in de overtuiging dat āmijn sleutel het niet deedā
Oh nee, ik snapte wat je bedoelde! Ik dacht alleen dat pakketbezorgers altijd vanzelf wel bij de buren aanbellen . Maar fijn dat ze je zo kunnen helpen, kleine moeite toch!
Iemand zei laatst hier dat ie het boek Echo van Thomas Olde Heuvelt niet verder durfde te lezen omdat het zo eng was, kan het niet terug vinden, maar idd, het is fucking eng, haha, maar ga het wel uit lezen.
Ik like heel vaak per ongeluk een post hier omdat dat hartje precies in mijn scroll-area zit
Ik doe vaak ook p.o. lachpoppetjes of jankpoppetjes terwijl dat zo ongepast is op dat moment en krijg ze soms ook niet meer weg. Ik kan mobiel niet overweg meer met dit forum haha. Het was eerst beter want toen drukte ik niet met mijn dikke worstenvingers steeds op dat hartje.