Ik heb een nieuwe baan en het gaat hier echt met pieken en dalen qua drukte. Ene dag heb ik mega veel te doen en een andere dag helemaal niks, zoals vandaag.
Ja, dat heb ik ook.
Vandaag een rustige taak. Vrijdag wordt superdruk, maar dat werk ligt er nu nog niet, dus dat kan ook niet alvast gedaan worden.
Dus dan geniet ik altijd maar van de rustige dagen en doe ik wat in huis, zodat ik in het weekend minder hoef te doen.
Ohhh ik kon altijd onder 20,- nog inchecken!
@Dazed @Bird ja nu was ik eenmalig met de trein maar ik ga ns flex wel eens opzoeken!
Als je een abonnement hebt, hoef je er maar 10 euro op te hebben staan.
Ik had dat vroeger altijd maar als ik dan 1x met de trein ging werd er in etappes van 20 euro de hele tijd geld afgeboekt. Zo irritant
Ik weet niet wanneer je bent afgestudeerd. Maar ik kpn toen 1 jaar gratis een daluren korting abbo nemen. Dan heb je en korting en hoef je er maar 10 eu op te hebben.
Ik heb vandaag een bruiloft en ik heb er VET VEEL zin in en heb net al een klein flesje prosecco gehaald voor bij m’n feestelijke ontbijt
Alleen m’n outfit is heel medium maarja
Ik ben gisteren voor de tweede keer tante geworden Zo bijzonder
Ik heb drie weken alleen thuis gezeten zonder mijn vriend omdat hij zijn moeder ging opzoeken in Engeland, en ik vond het eigenlijk echt even heerlijk Ik heb hem wel gemist hoor, maar damn ik heb zoveel lol in mijn eentje gehad de afgelopen drie weken haha. Nu ook als hij vervelend doet zeg ik iedere keer heb je een lift nodig naar de boot? Moet ik je even naar hoek van Holland brengen
Ohhh ook moet ik weer denken aan wat er gebeurde toen ik met hem terug naar huis reed. Hij zat te scrollen door mijn Spotify playlist en was aan het zeiken over mijn muzieksmaak en alles. En toen zei hij zo:’‘Dont you have anything good?’. En op het het moment dat ie dat zegt kwam er een liedje op dat heette ’ something good’ dat verzin je toch niet
Ik heb al de hele dag een ontzettend irritante hoofdpijn. Ik heb goed geslapen, gezond ontbeten, meer dan een liter water gedronken, het raam staat open, en heb ook geen extreme stress of iets dergelijks. Ik doe alles goed, ga weg
Ik wil een nieuwe winterjas maar pffff daar heb ik altijd zo’n hekel aan hè, kan nooit vinden wat ik zoek. Nouja eigenlijk weet ik ook niet echt wat ik zoek dus dat maakt het ook makkelijk
Wat ik wil is vooral heel duur. Ook zo ergerlijk.
Oh ja nog zoiets, ga echt niet meer dan €150 betalen voor een jas hoor.
Ik ben een middagje in een andere stad en had het plan om te gaan lunchen bij een hip tentje, maar zodra ik het restaurant met de gouden bogen zag ben ik gezwicht.
Ik heb een extra vrije dag opgenomen, dus ik ben vrijdag tot en met maandag vrij. En het voelt echt alsof ik vakantie heb ofzo haha. Donderdagavond ga ik naar de bioscoop met mezelf, vrijdag lunchen en even wat winkelen en zaterdag in Rotterdam een food tour doen. Nou lief dagboek, ik heb er verdomde veel zin in allemaal.
Echt altijd als alles goed gaat moet er altijd weer z’n harde klap in mn gezicht komen.
Ik kan dit gewoon echt niet meer.
Ah ik heb zo’n after lunch dip dat ik hier wel met mijn hoofd op het bureau zou kunnen slapen
Waarom lijken die zelftests voor corona precies op zwangerschapstesten of ovulatietesten
Omdat het hetzelfde principe is, nu reageren ze alleen op een andere stof