Ik heb vanavond Dune in de bios gezien en ik vond het zo ontzettend mooi dat ik er nog steeds een beetje van slag door ben! Naar de bioscoop gaan is altijd één van mijn favoriete dingen om te doen geweest en ik heb het de afgelopen paar jaar ontzettend gemist, eerst door Coronavirus en toen door het slechte aanbod aan nieuwe films.
Hahahaha wat erg! Ik ben naar bed gegaan zonder boek of koptelefoon mee te nemen, in de veronderstelling dat ik best snel wel in zou slapen.
Was net met mijn vriend uit eten, hij had pasta besteld en de mevrouw van de bediening strooide er met zo’n raps molentje kaas overheen. Ze bleef maar rapsen en rapsen, kwam geen einde aan. Op een gegeven moment lag er een hele berg kaas op zijn pasta. Ik kreeg helemaal de slappe lach, die vrouw dacht dat hij zou zeggen ‘stop’ en hij dacht ze kapt er vanzelf wel mee
Het is te koud om uit bed te gaan
Oh bij mij is dit nooit anders geweest volgens mij
Echt irritant ja
Misschien toch even contact opnemen of er geen fout gemaakt is!
Vandaag komt mijn manager langs bij mij thuis, vindt dat best spannend … Maar, ik laat het los en ga vandaag proberen verder te verhuizen om een soort rust te creëren in mn koppie.
De huisartsenpraktijk declareert elk kwartaal voor elke patient een inschrijftarief, een soort abonnementskosten zeg maar. Als je huisartsenpraktijk “veel te bieden heeft” (dus bijv. een programma ouderenzorg, een POH-GGZ, een website met online mogelijkheden) mag die een opslagtarief tellen van de zorgverzekeraar, bij elke ingeschrevene. Elk jaar verzint de zorgverzekeraar weer waarmee je dat opslagtarief als huisartsenpraktijk verdient, als prikkel om te moderniseren/innoveren.
Dus hoe meer je als praktijk te bieden hebt, hoe hoger dat kwartaaltarief is.
En misschien lijkt het nu veel, maar als je bedenkt dat huisartsenzorg in NL nog steeds minder dan 10% (!) beslaat van de totale zorgkosten in NL, dan is het eigenlijk maar heel weinig. (En het wordt volledig vergoed uiteraard.)
Ik heb net mijn auto weggebracht voor de apk-keuring,uiteraard in een garage met allemaal leuke mannen en ik heb semi-vettig haar en een van mijn meest "net niet "-outfits aan…altijd leuk.
@Luzarl
Same!
Heerlijk, wil zelf bepalen wanneer ik geluid wil bij een story en dat is meestal nooit.
Volgens mij vinden mensen t echt raar dat ik in mn upje naar Drenthe ga. Terwijl naar Oostenrijk ofzo veel normaler wordt gezien. Wie weet wil ik na een week huilend naar huis maar dat zien we dan wel weer
Aaah vandaar! Dankjewel voor het antwoord!
Laat weten wanneer en ik kom een foto maken!
Bij mij staan ze op dempen tenzij ik op t scherm tik, maar dat is we. En de hele tijd meldingen dat mn scherm niet orgineel is, I KNOW
Gister zo een leuke en fijne dag gehad. Ben er vandaag nog moe van en moet juist vandaag klussen. Geen zin in. Lig ook nog in bed.
Het is zo rustig op werk echt saai
Sinds wanneer moet je 20 euro op je ov hebben staan om met ns te reizen. Ugh ik mis mijn studenten ov 🥲
Neem NS Flex! Wordt het maandelijks van je rekening afgeschreven, 100 keer makkelijker
Sinds al heel lang geloof ik haha. Ik weet niet of je vaak de trein pakt, maar ik heb NS Flex (geloof 5,- pm met dalvoordeel) en dan kun je betalen op rekening. Superfijn, nooit meer de trein missen omdat je nog op moet laden en 1x pm wordt het afgeschreven
Sinds de invoer van de ov-chipkaart Ik heb automatisch opwaarderen aanstaan dus hoef er nooit over na te denken of er genoeg op staat gelukkig.