Ik werk op een klantenservice en haal áltijd mijn achternaam weg als ik een mail stuur voor m’n eigen privacy (voornaam komt bijna nooit voor dus ben zo gevonden op social media) en nu zie ik wel eens dat mijn collega’s een printscreen van mijn antwoord sturen naar klanten als ze niet gereageerd hebben waar mijn volledige naam dus boven staat. Kan ik hier iets van zeggen? Vind dit echt niet chill eigenlijk…
Ja, waarom niet?
Ja gewoon doen. Heb ook eens ergens gewerkt waar ik veel klantcontact had en waar je zowel per mail als telefonisch je achternaam moest gebruiken. Nou dikke doei met al die boze mensen. Mijn voornaam komt ook niet megaveel voor. Aan de telefoon begon het geluid altijd later, heel raar, maar voor mij handig, want daardoor verstonden mensen altijd een compleet andere beetje oude vrouwen naam, dus was alsnog lekker anoniem
Wat vervelend als je verplicht wordt om voor- en achternaam te gebruiken! Bij mijn klantenservice gebruikten we alleen voornaam, blij mee want ik hoef niet dat een boze klant me opzoekt op social media Soms vroegen ze aan de telefoon wel eens om achternaam en dan gaf ik mijn moeders naam (heb de achternaam van mijn vader)
Zou ik ook doen! Jouw achternaam heeft geen meerwaarde daarbij toch. Als er een keer gedoe ontstaat dan kunnen ze intern toch wel achterhalen dat jij die case hebt afgehandeld.
Ik zit momenteel in een zelfde gesprek, ik moet ca 2/3 keer per week brieven sturen naar mensen die vaak al boos zijn met mijn volledige naam erbij, terwijl ik mijn functie niet eens relevant vindt om dit af te handelen. Wel de actie zelf maar niet dat die persoon vervolgens mijn hele naam heeft. Heb ook nog eens een naam die bijna niet voorkomt dus ben echt zo te vinden. Laat maar lekker de directeur tekenen ofzo hoor!
Pff ik heb het zwaar deze maandagochtend
Ja nou precies dat dus, zat daar ook niet op te wachten. Heb een keer een man gehad die beweerde dat hij het gesprek had opgenomen en dat hij het online ging knallen. Had alleen mijn voornaam genoemd (deze man had hem helaas wel goed verstaan), maar google mijn voornaam en het bedrijf en je komt bij mij uit. Nu heb ik tijdens dat gesprek niks raars gezegd (kreeg niet eens de kans om wat te zeggen ook), maar die man heeft echt hele achterlijke dingen gezegd en dat hoef ik echt niet met mijn naam erbij online te hebben
ik ben vandaag jarig maar ik word ook in de loop van de dag gebeld met of ik aangenomen ben bij een nieuwe baan wat dus kut is want
a. ik word elke keer gebeld door familie en dan krijg ik een hartstilstand
b. als ik het niet ben geworden is mn verjaardag kut
Pff ik sta in een file die zó stil staat dat ik mijn motor wel uit kan zetten. Echt jammer, ik heb een opleidingsdag waar ik veel zin in heb en nu kom ik minstens een uur te laat.
Mijn bed trilt omdat er verderop geheid wordt.
Het is alweer bijna oktober…tijd gaat zo vreselijk snel voorbij.
Van harte gefeliciteerd!
Omg m’n telefoon deed net helemaal niks. Nu heb ik volgens mij 2 noodkreten verzonden toen ik probeerde te ontgrendelen, maar hij doet het weer!
Lol ik ben zo dom, plan ik een gesprekje precies in tijdens m’n online les omdat ik in de verkeerde dag in m’n agenda zat te kijken 🤦 nu durf ik niet terug te mailen want dat komt ook weer dom over. Even navragen of de les opgenomen kan worden dan maar… waarom kijk ik altijd zo slecht
Ik drink voor het eerst in mn leven vanilla bean macchiato, en hoewel ik me op kokhalzen had voorbereid, vind ik het zelf niet eens vies. Wat is dit haha
Ik heb vannacht voor het eerst sinds 15 jaar weer geslaapwandeld. Of althans misschien dat ik het vaker doe, maar nu was m’n vriend erbij dus die vertelde het vanmorgen. Echt zo vaag dit ineens.
Ik heb maar gewoon gemaild dat ik verkeerd gekeken heb. Kan eigenlijk iedereen overkomen toch. Moet het niet groter maken dan het is. Haar agenda zal in een half uur vast niet helemaal volgelopen zijn.
Kan echt niet WACHTEN tot ik niet meer bij het schoolplein hoef te staan om kind op te halen. Wat een terror. Al die knutsel moeders gadverdamme.
Mocht ik ooit zwanger raken kun je je kind hopelijk per drone versturen
Ik heb net het boek van Nikki Sterkenburg gelezen en omfg ben nu nog even extra alle hoop in de mensheid kwijt hoor. Jezus christus te paard…
Nu maar Orakel van Thomas Olde Heuvelt pakken, dat is andere kost.
Ik had net een eerste gesprek met projectmedewerkers voor mijn nieuwe baan, maar het was natuurlijk weer super chaotisch en onduidelijk. Gelukkig gaven ze dit zelf ook aan dus over een maand weet ik denk ik pas wat ik precies daar doe hahah