Wat je even kwijt wil #55

Lol what the hell ik wilde op de enige vrije tweezits in de trein gaan zitten, ligt er een condoom (uit de verpakking) op een van die stoelen??

2 likes

Ik zag net een man midden in het centrum van de stad in zijn onderbroek en pantoffels de vuilnis buiten zetten.

9 likes

Die heeft er echt schijt aan

Zeker, want dit centrum was ook nog eens in een soort vinexwijk

1 like

Vandaag is mijn 1e werkdag na mijn vakantie en ook in een nieuw team. De collega die mij gaat inwerken zei net ‘bij ons in het team is de regel dat je de 1e dag na je vakantie zo weinig mogelijk doet en rustig opstart’. Ik voel me al helemaal thuis :ok_hand:

61 likes

nou echt he die gaat echt helemaal leip!!!1 wat een verhaaaal

opzeker was zn haar óók nog eens nat :yawning_face:

9 likes

Ik ben zo ontzettend verkouden dat ik elke 2 minuten mijn neus moet snuiten anders loopt het er gewoon uit. Wat een verschrikking

Heb twee lampen op de badkamer. Een wat al een tijdje stuk. De ander heeft het nu ook begeven. Heb geen reserve, dus nu douchen bij kaarslicht tot ik tijd heb om een lamp te halen. :woman_facepalming:

1 like

Ik was heel lang te lui om mijn airpods te zoeken maar nu heb ik ze gevonden en zit ik in de trein naar school uit het raam te staren en muziek te luisteren #maincharactervibes. Was vergeten hoe chill dat was.

11 likes

Ik werk hele dagen thuis maar als ik een was ga draaien dan stel ik de wasmachine altijd precies zo in dat 'ie klaar is (en piept) als mijn vriend thuis komt van werk. Dus het eerste wat 'ie dan doet is de was ophangen. Echt slim van mij :bulb:

60 likes

Nieuwe album van Daughtry is zoo goed en vind echt jammer dat niemand die ik ken behalve mijn moeder hen luistert want ik moet mijn enthousiasme kwijt.

4 likes

Ik stuur m’n oom met non hodgkin bij elke ziekenhuisuitslag een kaartje, beurt hij altijd van op. Dit wordt Ă©Ă©n van de leukere kaartjes na zijn stamceltransplantatie: al zijn waardes zijn positief gestegen, dat had zelfs de oncoloog niet (zo snel) verwacht. Ben zo blij voor hem en mijn tante. :pleading_face: Ik stuur er denk ik een dikke bos bloemen bij.

88 likes

Ik word zo vaak zooo moe van mezelf. Ik ben echt heel impulsief dus zoals nu besloot ik net in mijn lunchpauze ‘even’ de wastafel af te kitten. Zonder goede voorbereiding natuurlijk waardoor de kit niet alleen bij de wastafel zit maar ook op mijn goede shirt, in mijn haar en op de kraan. Nu ben ik dus drie keer zo lang bezig met schoonmaken dan het kitten zelf.

8 likes

Blegh moet over twee weken naar het ziekenhuis voor een onderzoek bij de dermatoloog. Denk helemaal niet dat het iets ernstigs is, maar toch heb ik helemaal geen zin om me daar weer druk om te moeten maken, hoopte vorig jaar eigenlijk dat ik de komende jaren even ziekenhuisvrij zou zijn

tijd voor een nieuw ‘treat yourself’ moment :whistling:

4 likes

Ik vind het soms zo bijzonder wat mensen me allemaal vertellen over zichzelf (in positieve zin). Gisteravond hoorde ik ook weer bijzondere dingen en die ik nu eigenlijk pas tot me door laat dringen. :orange_heart:

4 likes

heb nog niks gehoord, ben op van de zenuwen
wil om 16u bellen om te vragen of ze al nieuws hebben maar als het goed nieuws is zou het niet zo lang duren toch??

2 likes

Gefeliciteerd! Hopelijk snel een belletje

Ik verwonder me soms echt over mezelf. Reed net een scooter midden over een drukke stoep en ik was echt niet van plan aan de kant te gaan. Alsof ik het zou winnen :sweat_smile:

3 likes

Dit is echt zo ontzettend lief. Juist verder in het traject haken mensen zienderogen af met interesse, dus dat je kaartjes blijft sturen is vast voor hem ook steeds een momentje om naar uit te kijken!

5 likes

Ik kende het niet maar ben het nu aan het luisteren. Lekker hoor! :ok_hand:

2 likes

Mijn sokken zijn nat door het fietsen door dit pisweer