Wat je even kwijt wil #55

ja!! heb altijd zo’n potje tuinkruiden bouillon staan, dat en een park karnemelk = :raised_hands:

Karnemelk zou ik direct van kosten als ik er brak alleen al aan zou denken

Wat opzich ook best handig is als je misselijk bent ofc

6 likes

Een van mijn buren klinkt als een schaap. Of er woont hier ergens een schaap, niet te onderscheiden van elkaar.

5 likes

Haha in mijn oude straat liep bijna dagelijks een man keihard een schaap na te doen

DH toevallig? :stuck_out_tongue:

Ik vrees dat ik nu naast je oude buurman woon :joy:

1 like

Was echt best lekker vond ik! Alleen qua voedingswaarden stelt het niets voor

Mijn kind zat irritant te kreunen op het station omdat hij pijn aan zijn vinger had. Gaat een of andere klojo die geluiden nadoen met een zeurderige stem. Echt een man van 30 met zijn vrienden. Ik heb echt een hekel aan s avonds ov nemen.

5 likes

Wat een vage reclame over pre owned van Zalando op tv. Alsof je er helemaal niets voor hoeft te doen als je je kleding aan hen verkoopt

5 likes

Je krijgt ook echt 2 euro voor een item, zooo niet de moeite

1 like

Wow volwassen vent ben je dan, een kind nadoen om te scoren bij je maten :clap: Wat is het toch triest gesteld met sommige figuren hier

4 likes

Vandaag een van mij grotere angsten overwonnen, duiken en ademen met ademlucht. Zo veel spanning maar het was het zeker waard :ok_hand:t3:

17 likes

Mijn zus en ik hadden ruzie over een bowling pin (ja echt) nadat mn opa overleden is en wij wisselen af en toe. Zij heeft hem een tijdje gehad en nu heb ik hem weer even staan hier.

Misschien dat je zoiets kan afspreken met je broer?

2 likes

Ik ben twee uurtjes keihard voluit gaan feesten en nu ben ik een waterval.

1 like

Klerezooi ik heb al een paar dagen last van m’n knie en kan 'm sinds vandaag amper meer buigen. Ben zo bang dat m’n blessures die ik jarenlang heb gehad terugkomen :sob:

1 like

Er blijft een stop/schakelaar/hoe noem je zo’n ding in de meterkast, iedere keer uitschakelen en het is echt zo irritant. Is van zo’n random groep waar geen speciale apparaten op zitten en die sowieso op dat moment niet in gebruik zijn en ik krijg gewoon niet gevonden waar het is. Is oa de slaapkamer en dan moet ik iedere keer uit bed om die schakelaar weer om te zetten zodat ik tv kan kijken in bed. :triumph: Morgen maar de verhuurder bellen zodat zij komen kijken, heb alles voor mijn gevoel uitgesloten en heb geen zin dat m’n huis in de fik vliegt ofzo.

Ik zou ‘m uitlaten als ik jou was. Het kan zijn dat er in de elektriciteitskabels (onzichtbaar dus) breuken zijn, wat heel brandbaar kan zijn. Die stoppen zijn er niet voor niks :grimacing:.

4 likes

Uiteindelijk heeft hij dat ook voorgesteld ja.
Hij woont in het buitenland dus het wisselen zal niet vaak gebeuren, maar vind het iig fijn dat hij dat voorstelde.
Kan me wel een verhaal voorstellen bij die bowlingpin, want fijn dat jullie het zo op hebben kunnen lossen.

Ja toch wel? Het gekke is dat de stop niet meteen uitspringt als ik m weer aan zet, de ene keer na een uur, andere keer na 3 uur pas. Mijn vader zei dat ik m dan wel aan kon laten, maar nu twijfel ik wel dus zet m vannacht toch maar uit dan.

Nouja als een stop eruit springt, is dat omdat er anders gevaar is (teveel spanning, kortsluiting, vonken, lekkage). En dat alles kan leiden tot brand. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen, tv via je mobiel kijken en de stroom in je kamer afsluiten. En morgen meteen iemand naar laten kijken.

2 likes

Die tijd kan hem erin zitten dat iets langzaam warm wordt. En pas bij bepaalde uitzetting kortsluiting veroorzaakt.
Die stop uit laten is het beste. Is een rede dat die doorslaat.