1 klein kusje en de tijd bleef staan, 2 grote ogen lieten mij niet meer gaan. 3 mooie woorden en je sprak me aan, met i loveee youu babehhh
Ik moet voor een onderzoek morgen 48 uur gestopt zijn met roken. Het gaat me verrassend goed af, ben alleen tering chagrijnig. Gelukkig woon ik alleen
Gisteravond was echt zo leuk in de kroeg. En dat vroeg pieken bevalt me wel. Om 22:00 ging het dak eraf en om 00:00 lekker naar huis en nog een hele nacht slapen
Ga je daarna doorzetten? Ik vond t super moeilijk om echt echt te stoppen maar toen ik een keer noodgedwongen langer dan 48 niet kon roken was het ook in 1 keer klaar. Vond 't toen super zonde weer te beginnen.
Oh nee, heb weer allemaal rare krampjes in mijn onderbuik en vind dat super spannend want ben net 2 weken van de pijnstillers af.
Ik was vandaag bij Superbra, echt een leuke ervaring! Zijn echt super behulpzaam en interessant om te weten hoe een bh echt hoort te zitten. Voelde me wel een beetje bezwaard, had echt letterlijk 30 dingen gepast en maar 2 meegenomen, maarja
De sieraden uit mijn oma’s erfenis zijn verdeeld en vrijwel alles wat ik echt graag wilde hebben is naar een oom en een tante gegaan.
En nu moet ik met mijn broer gaan zitten strijden om een hanger die we allebei graag wilden. En ik ken mijn broer. De hanger is van zwaar 18kt goud en hij zal niet toegeven. Zijn argument is dat het een van de weinige dingen is die hij kan dragen. Maar hij heeft ook al een andere hanger en er is er nog een die prima kan voor een man. Dit is een hanger met een godin erop, dat sprak mij nou juist aan.
Heb hier zo geen zin in. Ik zal vast wel weer toegeven om de lieve vrede te bewaren, maar ik vind het gewoon kut.
Waarom heeft oma niet wat meer bij leven weggegeven?
kun je niet gewoon afspreken dat je het om en om krijgt? hij een jaar, jij een jaar en zo voorts.
vind het altijd zo verdrietig om te lezen hoeveel conflict er ontstaat bij erfenissen verdelen en hoe weinig mensen elkaar gunnen sterkte met dat en je verlies
Man doet meestal boodschappen. Volgens mij had ie lekkere trek want voor maar 1 avond avondeten en rest voornamelijk snoep en koek.
Mijn moeder heeft die tiktok pasta gemaakt maar dan met boursin
Broer woont te ver weg daarvoor, maar dat was wel een mooie oplossing geweest.
Maar ik heb ook wat kleren en tasjes van oma, dus ik laat hem de hanger maar hebben.
Heb inderdaad ook geen in ruzie. Onze familie is zo hebberig, daar wil ik niet aan meedoen.
Het gaat ook helemaal niet echt om die hanger natuurlijk. Meer om een stukje oma. Maar eigenlijk heb ik nog heel veel stukjes van haar.
En?
Heb honger
je kunt hem toch aangetekend naar elkaar toesturen of zoiets of elk jaar met kerst uitwisselen.
ik heb met mijn zusje nu al afspraken dat we dit soort dingen zouden delen omdat we zoals jij al zegt, graag beide stukjes van onze overleden familie bij ons zullen willen dragen. je broer wil dat vast ook, dus dan moet hij dat van jou toch wel begrijpen?
Kleding en tasjes zijn niet hetzelfde als een sieraad. Ik zou proberen om het jaar doen. Als hij het vergeet, hecht hij er toch minder waarde aan dan jij.
@Huismus ik kan me je gevoel goed voorstellen. Bij ons was het zo dat iedereen (ongeveer) evenveel kreeg en bij stukken die meerdere wilden, daar werd om geloot.
@kali @Gato en @Lichtknopje Ik heb en krijg ook nog andere sieraden van oma (ze had nogal veel), dus ik vind het wel ok zo.
Heb er alleen last van dat mijn broer er altijd zo hard in gaat en niet toe zal geven. En dat de gehele erfenis oneerlijk verdeeld lijkt. Het is ook allemaal via een notaris gegaan, dus er was ook geen mogelijkheid om bij elkaar aan te geven waarom iets voor jou een speciale betekenis had.
Heb die ook een keer met boursin geprobeerd! Ging opzich prima, maar met feta is het lekkerder.
Mijn god, word net weer wakker. Nog steeds misselijk en hoofdpijn, wat een ellende.
Nog een halfjaar tot ik 30 ben, de aftakeling is al begonnen.
Heb je zoute soep in huis? Of kan je dat bestellen? Bami soep ofzo, dat red me altijd.
Oeh er staat een traybake met ricotta in de oven en mijn huis ruikt zó lekker!