Even kracht van forum weer testen. Waar blijft mijn bestelde eten.
Wauw wat heerlijk romantisch! Gefeliciteerd
Ja, kom op snackbar Herres.
Ik sta op Rotterdam Centraal en ineens zag ik dat er over een kwartier een trein naar Parijs vertrekt. Ik dacht: lol, ipv naar huis kunnen we ook gewoon een andere trein nemen Dus ik kijken of je Ć¼berhaupt nog tickets kon boeken maar helaas was dat te kort van te voren. Zag het al helemaal voor me dat ik dan vanavond Parijs zou binnenrijden zonder plan, lol. Nu ga ik heel saai gewoon naar huis.
En??
Wat leuk en romantisch!! Gefeliciteerd
Ik was hier ook bij!!! Helemaal naar fucking Londen voor afgereisd in de College Tour bus. Had met me rotte kop ook een tentamen na een nacht in de bus op de terugreis. Maar het was een leuke ervaring
Hahaha ja die busreis was zo kut. Ook met allemaal 17-jarigen die echt van plan waren de hele nacht te feesten, terwijl ik had gehoopt nog wel 6 uur te slapen ofzo
Omg ik heb net letterlijk na een quadrupel La Trappe ābij voorbaat drankā naar een collega gestuurd, de ironie.
(Ja ik werk op zaterdag omdat ik na een drankie altijd genoeg stamina heb om nog even iets af te maken)
Mān vriend heeft een VR bril gekocht. Ik weet niet wie een leukere avond heeft; hij of ik. Mān kaken doen pijn van het lachen en heb geweldig chantage materiaal vastgelegd.
Ik kijk Dream School en voel me er best wel emotioneel door omdat mijn jeugd ook alles behalve fijn was en me dat heel erg gevormd heeft. Gelukkig heb zit ik er wel comfy bij en heb ik uber eats.
Note to iedereen: eeltsokken niet doen een week voor je vakantie. Vandaag mijn eerste āop vakantieā dag en NU pas hangen de vellen er langs :ā)
En gelukkig heb jij geen Lucia om je heen met dr gezweefteef en dr bomen kettingen.
Wow sick get ur freak on van Missy Elliot is al 20 jaar oud dit soort parels worden nu toch niet meer gemaakt
Gelukkig heb ik me er zonder een zweefteverige Lucia maar andere top hulpverleners eruit weten te knokken
Maar vanmiddag nog geluisterd One minute man blijft ook een parel.
Als je dat gaat zeggen dan weet je ook dat je een ouwe lul bent š„²
Werkte niet duurde alsnog 45 minuten.
Totaal uur te laat en geen sorry.
Ik vind dat vandaag lang genoeg geduurd heeft. Ik ga naar bed
Slaap lekker!