Wat je even kwijt wil #55

Ik ga vanavond na ruim 1.5 jaar weer uit en ik ben helemaal zenuwachtig :dizzy_face: wat doe ik aan, hoe gaat het zijn?
Gelukkig nog maar een paar uur om zenuwachtig te zijn want het start al om 18 uur

10 likes

Mijn buren zijn nu serieus onkruid aan het wieden/ gemeentegrond aan het onderhouden.

2 likes

Wat voor een onderneming ga je opstarten? :slightly_smiling_face: (Als je dat wilt delen!)

2 likes

Je insta ziet er vet goed uit! Zou er zo willen komen eten

1 like

Ahhh superlief! Dankjewel!

Ziet er super nice uit @Jones! Echt heel uitnodigend!

1 like

Geniet van je vakantie! Heerlijk om daar geen krijsende kinderen om je heen te hebben!

2 likes

Ik heb kaartjes gescoord voor Ed Sheeran voor volgend jaar :heart_eyes: Concert nr. 5 op de lijst, kan niet wachten!!! (Passenger, Racoon, Bon Iver en Billie Eilish :orange_heart: ) En in oktober ga ik naar een feestje in Brussel dat gewoon de hele nacht duurt??? Kan het bijna niet geloven. En tot slot volgende week nog naar Aladdin de musical in Scheveningen, maken we gelijk een dagje strand van. :whale:

16 likes

Mezelf lekker verwend met een douglas bestelling mét korting :relaxed:

8 likes

Ik heb net m’n nagels gelakt maar moet plassen en heb honger ughhhh

1 like

Ben echt blij, als een soort russische roulette had ik dinsdagavond zomerkleren bij h&m besteld voor vakantie maandag. Gisterochtend berichtje dat het verzonden was vanuit h&m, dus dacht komt nooit meer op tijd en zat gelijk in een existentiële crisis over mijn gebrek aan outfits. En nu is het er gewoon!!! het universum is aan mijn zijde

10 likes

Ik zit op het Rembrandtplein in A’dam en er zit aan de overkant een jongen duiven te voeren met paneermeel :sob: hij heeft gewoon minimaal 2 doosjes mee

Een vriendin van mij heeft haar zorgen geuit over mijn alcoholgebruik (wat, moet ik eerlijk zeggen wel veel en frequent is de laatste weken) en ik ben er al de hele dag ontdaan van

8 likes

Nouu goedemorgen iedereen :roll_eyes: Dit is het resultaat van 4 volledige dagen op kantoor werken voor mij. In het weekend ben ik echt helemaal gesloopt. Ik viel gister om 00:30 in slaap en vanmorgen om 9:00 wakker geworden om de hond uit te laten en daarna direct in slaap gevallen tot net :joy: Ik had hier voor Corona al last van (van veel indrukken ben ik kapot) dus ik ben benieuwd hoe dit zich gaat uitpakken

4 likes

Burendag is exact wat je ervan verwacht. Niks stelde teleur :joy:

4 likes

Ik had een hele zware week (mentaal gezien) en gisteren ging het weer een beetje, tot dat een van mijn leidinggevende vroeg hoe het ging en ik zei dat her niet zo goed ging. Toen zei ze: oh
 en liep ze weg :neutral_face:

4 likes

Ah zo nice ik mocht van mijn vriend een nieuwe rugtas uitzoeken. :smiling_face_with_three_hearts: Eindelijk na drie jaar een nieuwe haha, roep al drie jaar dat het tijd is voor een andere maar nooit zin gehad om Ă©Ă©n te kopen. :rofl: Wel fijn om weer Ă©Ă©n te hebben waar geen verf en bier in zit.

(En ik krijg nog een chille badjas)

3 likes

Gisteren een nacht overnacht op de Veluwe. 's Avonds zaten mijn vriend en ik met z’n tweeĂ«n bij het kampvuur en opeens ging hij een brief voorlezen en toverde hij een ring tevoorschijn. En toen vroeg hij mij ten huwelijk! Totaal niet aan zien komen, maar zo leuk. Ben helemaal in de wolken :smiling_face_with_three_hearts:

174 likes

Wat een kutwijf

6 likes

10% korting en het is gelijk gekkenhuis, wat ben ik blij dat m’n laatste weken in de retail begonnen zijn :partying_face:

@Circe wat romantisch, gefeliciteerd!

2 likes