Wat je even kwijt wil #55

15 likes

wolf op de veluwe in interactie met andere diers!!!

coohool

23 likes

Ik ben op een feestje van een meisje wat 21 is geworden. Maar ohgod niemand danst!! Al die vriendinnen staan te snapchatten en weet ik veel. Met mijn 30 voel ik mij oud :joy:

De barman is wel hendig aan het flirten :wink:

18 likes

John en Joan Cusack hebben zo sick erg hetzelfde gezicht

3 likes

Living on the edge…. Ik ben nog onderweg naar huis en ik ga alvast eten bestellen. Dan komt het hopelijk tegelijk aan als ik thuis ben :crossed_fingers:t5:

Ik had mij even vergist in met als ik om 4 uur wat eet voor de wedstrijd dan red ik dat prima de hele avond :rofl:

3 likes

Ik voel opeens heel sterk de behoefte om mijn ex die ik sinds januari niet meer heb gesproken te appen (ik ben nuchter) :woozy_face:

…….

Nnnnnnoooooopeeeeeee hier krijg je morgen spijt van

20 likes

Hahaha iknowww ik ben ook blij dat ik nuchter ben hoor. Ga zo lekker slapen!

1 like

Ik zat vandaag in een intercity, en bij een stop ging er buiten een lieveheersbeestje op het raam zitten. Ik dacht van o schat doe nou niet, je gaat dood als je blijft zitten dat kun je niet aan!! Maar hij bleef de hele tijd op het raam zitten :o_o: en bij het volgende station vloog hij rustig weg.

Nu ga ik een voor het eerst in mijn leven een voetenbad nemen.

29 likes

Dit was echt een van mijn beste ideeen. Ik kwam precies tegelijk met de bezorger aan :partying_face:

16 likes

Beetje gratis meeliften pfff.

3 likes

Een avond drinken en nu al spijt van mijn acties

1 like

Ik wil tinderen maar ik weet dat patiënten daar ook zitten. Wordt dan een ongemakkelijk behandelgesprek.

Ik en m’n knuffeltje liggen nu op bed in het hotel en ik kan alleen maar aan m’n poezenbeest thuis denken en hoe het met haar gaat?! En m’n moeder die oppast kan geen foto’s maken want digibeet dus ik moet het de hele week met telefoontjes of smsjes doen: kan wel janken :sob:

4 likes

Mijn ouders hadden mij gisteren mee genomen naar het tuincentrum en ik mocht wat uitzoeken voor het balkon in mijn nieuwe huis. Zooooo enorm lief van ze :sob:.

Vandaag wordt het de eerste echte nachtje in het huis :grin:. Ik vindt het helemaal spannend.

46 likes

Ik surf regelmatig naar uienradar.nl, ik kan niet de enige zijn

47 likes

Ik ga nu proberen te studeren met een klein kind naast me. De bieb is dicht op zondag… Voltijd studie zeiden ze, nou waarom zit ik er dan in mijn weekend nog aan :pouting_cat:
Gelukkig ga ik wel vanmiddag wat leuks doen, dwz visite haha

Heel veel succes! (wat ben je gaan studeren, als je dat wilt vertellen?)

Het was vanochtend zo rustig in de sportschool echt love it. nog rustiger dan normaal. :grinning:

3 likes

Er staat een nieuw seizoen van Love on the spectrum op Netflix. Wat een heerlijke serie. Ik gloei de hele tijd van blijdschap. Die mensen zijn echt zooooo lief.

13 likes