Ik zit vast
Gefeliciteerd <3
Vind dat burendag net z’n sociale verplichting is als de rest; als je geen zin hebt ga je niet.
Hier is er zover ik weet niks gerealiseerd en anders gaat mijn noise canceling koptelefoon op
Zo werken, maar geen zin. Werd gister gebeld door mijn werk (miste het telefoontje en heb niet teruggebeld) en ben benieuwd of ik vandaag alsnog gebeld wordt. Zal wel over extra werk gaan. Mijn antwoord is dan een nee. Ik kan geen contract van 15 uur krijgen, maar ik word wel gebeld als ze extra werk hebben. Op rustige dagen vind ik meer werk niet erg, maar vandaag echt niet. Zit trouwens ook ruim 4 uur boven mijn contracturen (en dan moet ik vandaag nog gaan werken).
Zou mezelf echt graag kunnen teleporteren. Vandaag naar m’n vriend, leuk! Maar voor ik er ben moet ik eerst naar het station fietsen - trein - daarna 2 bussen wat me incl. overstap en wachten 2 uur kost. Wetende dat ik waarschijnlijk reisziek word in die bussen, is de andere keren ook gebeurt. Oh wat een vooruitzicht
Ik heb vandaag een festival! Echt zo veel zin in na jaren/maanden geen feestje te hebben gehad
Ik was al de hele week aan het opkijken tegen gister (moest sporten, tandarts, feestje waar ik geen zin in had) maar het was echt een super chille dag! Alles werkte gewoon mee en ik was smiddags met een vriend die ik al vet lang niet had gezien, we hadden een heel goed cadeau ineens, hij ging mee naar het feest en het feest zelf was echt heel Chill en leuk en dacht ik blijf er 2/3 uurjes maar was er tot 4 uur snachts.
Dankjewel dagboek
Wakker geworden met een nekwervel die verkeerd is geschoten. Ik haat ouder worden.
Gister liep ik samen met mijn zusje achter onze partners aan te sjokken een berg op. Mijn zusje stond al meerdere keren op het punt om te stoppen en wachten te tot dat de rest terug naar beneden zou lopen. Uiteindelijk hebben wij het toch tot de bergtop gered wordt ik door mijn man apart getrokken. En wordt mijn zusje ten huwelijk gevraagd Was zo lief om te zien, heb de hele tijd staan janken. Was op tijd om te filmen, wel wat scheef af en toe door de tranen.
Ik vertrek straks naar een bruiloft (5 kwartier rijden), waarna ik in een hotel overnacht, dan door rijd naar een vriendin, en van daaruit naar m’n moeder waar ik de komende week slaap. En moet ook het huis netjes achterlaten. Ik heb een beetje stress geloof ik, zoveel in te pakken Moet nog even geld pinnen voor het trouwkado en even tanken ook, wat een gedoe. Sorry dat dit zo’n dagboek post is.
Oh wat leuk en bijzonder dat je daar bij was!
Oké chill dat je dan toch bent gegaan en niet mijn advies opvolgde haha. Sowieso nooit advies aannemen van vreemden. Of snoepjes
Mijn ouders zijn op vakantie en mijn vader appt net. Ik stuurde een appje terug. Ging hij bellen via whats app ok prima. Hoor ik ineens mijn moeder op de achtergrond hoezo ben je zo vroeg wakker en waarom ben je zo luid. Het was daar 06:15 in de ochtend
Ik heb echt nu al een topweekend <3 Gister weer hardgelopen voor het eerst in maanden en een massage gehad, ben alleen maar lekkere dingen aan het eten, vanavond eten en jeu de boules met vriendinnen en morgen ga ik wakeboarden (schijt wel in mn broek).
Haha mijn vriend zou zoiets echt nooit moeten verzinnen, want ik lijk een beetje op jouw zusje en de kans dat ik daadwerkelijk die bergtop bereik is 10% wel geluk dat ze is doorgelopen zeg! Heel bijzondere manier om te vragen
Pffff ik ben zo fucking moe. Ik heb echt een teringhumeur vandaag en moet ook nog socializen vanavond ook ben ik net Octo op mijn werk vandaag, echt niet ok eigenlijk hahah
Zojuist het contract getekend van het pand waar ik m’n onderneming ga starten!!! Is allemaal bizar snel gegaan maar ik ben zo zo zo blij en heb er zoveel zin in
Ja zeker! Wist ook van niets maar goed ook, anders had ik haar die bergtop opgesleept en mij super verdacht gedragen.
@vitaminwater uiteindelijk komt ze wel altijd boven, duurde gister wat langer. Mijn zusje is wel altijd de sportieve van de twee en haalt altijd haar vriend altijd over om te gaan wandelen op de vakantie.
Ik ben na drie jaar geen bloedverlies door m’n Mirena opeens fullblown ongesteld. En ik heb alleen kleine inlegkruisjes in huis.
Zometeen veel peuters en dreumesen in het vliegtuig. Maaaaar straks NUL koters in het hotel