Wat je even kwijt wil #55

:smiling_imp:

8 likes

Hier is het morgen ook burendag met springkussens en spelletjes en de peuter vindt springkussens leuk dus ik denk dat we er wel naar toe moeten. Wij worden wel uitgenodigd maar zorgen vaak dat we er niet zijn hahaha

2 likes

Ik was anderhalve week geleden bij de tandarts en mijn tandvlees was gewoon echt erg ontstoken, was niet goed. Kwam ook omdat ik niet elke dag 2 x poetste, was in de avond gewoon veel te moe en had er geen puf meer voor. Sindsdien heb ik elke ochtend én avond (op 1 avond na) mijn tanden gepoetst! En paar dagen geleden stokers gekocht dus hoop dat ook consequent te zullen doen.
Ben wel trots op mezelf, hoop dat ik dit vasthoud.

7 likes

Nee we gaan weg voordat het begint. En we hebben ons ook niet afgemeld want we vonden het irritant dat je moest appen als je niet zou komen ipv als je wel komt.

2 likes

Ja daar wil je zelf ook niet mee werken toch?

ongemakkelijk…

Ja laaaaaateeeeeeerrrrrr.

Haha onze hond gromt altijd naar de tv als daar een hond of een paard ofzo op te zien is, maar net gromde ze ineens naar Arie Slob, hahaha SAME GURL.

24 likes

Ik ga morgen uit eten en ik heb er nu al zin in. Ik hoop maar dat het restaurant netjes gaat controleren op qr codes. Ik laat mijn pas sowieso met trots zien👏🏻

2 likes

Ja dat klopt. Stiekem ben ik ook wel salty dat wij niet in de app zitten hoor :cry:

Kan niet wachten tot het écht koud is buiten en al m’n buren ‘s avonds binnen moeten zitten.

:mage:t2::mage:t2::mage:t2:

9 likes

Je buren hebben je logeerbed geleend? Klinkt alsof je wel geschikt bent om deel te nemen aan zo’n burendag :stuck_out_tongue:

3 likes

Ugh ik heb iets te veel frozen margaritas gedronken, lijkt alsof ik nu al een kater heb

5 likes

Ik heb achterburen met een overkapping en dat galmt zó erg.
Blijkbaar is dat in de winter heel comfortabel, want ze zitten er ook als het vriest. :unamused:

1 like

Op pad gaan om gordijnen te kopen!

1 like

Verjaardagsfeestje was gezellig net. Voor eerst sinds twee jaar ofzo woonkamer weer eens helemaal vol met mensen. :heart:

18 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Ik ben gisteren uit de burenapp gestapt. Wij wonen in een kleine straat en 1 van de buren heeft die app aangemaakt en er wordt eigenlijk nooit iets in gezegd, alleen flauwekul, en als ik er iets in plaats wat serieus is met iets over werkzaamheden etc wordt er altijd tegenstrijdig gereageerd en gisteren was ik het zat. Dus dacht echt: wat doe ik hier nog, en ben eruit gegaan.

Begint mijn vriend ook nog van: dat kun je niet maken, zeg dan dat het een foutje was. Ja, de ballen. Ben niemand uitleg schuldig, dat hij altijd met iedereen vriendjes wilt zijn is niet mijn probleem.

9 likes

Waarom beginnen mensen om half 7 's ochtends met verhuizen :confounded:

Oh ik ben ook zoooo blij dat ik laatst uit de buren app ben gestapt en het stokje heb overgedragen aan mijn vriend. Het zijn 80% boomers dus er kwamen de hele tijd van die boomer memes voorbij enzo :sob: thank God waren wij met vakantie tijdens de buurt bbq, hoorde later van de buurman dat het vet gezellig was en ze tot 3u snachts door zijn gegaan :cowboy_hat_face: